Počet záznamů: 1
Může být reklama uměním? a kdy-?
Název Může být reklama uměním? a kdy-? Podnázev o povaze vztahu reklamy a umění a podmínkách jejího posouzení Aut.údaje Štěpán Kubalík Autor Kubalík Štěpán (1979-) Fyzický popis - 3 il. Zdroj.dok. Cinepur, Roč. 16, č. 53 (09.10.2007), s. 002-005
Poznámky Rubrika: Téma. - Hlavičkový název: Téma - Film jako reklama Anotace Článek rozebírá podrobně otázku, zda může být reklama uměním. Problém rozkládá do série podrobnějších otázek podle vzoru analytické estetiky, např. umění, avantgarda, ne-umění; umění, reklama a kýč nebo funkce uměleckého díla atd. Předmět.hesla reklamní film * reklama a film * umění a film * umění Form.deskr. studie Systemat. 791:659.1, 659.1+791, 72/79+791, 72/76, (048.8), (046) Jazyk dok. cze - čeština Země vyd. CZ - Česká republika Druh dok. RP - Články Katal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu ID NFA (NFA-K)b-00086374 Signatura II-6619/2007 Databáze xcla - ČLÁNKY článek
Počet záznamů: 1