Počet záznamů: 1  

Může být reklama uměním? a kdy-?

  1. NázevMůže být reklama uměním? a kdy-?
    Podnázevo povaze vztahu reklamy a umění a podmínkách jejího posouzení
    Aut.údajeŠtěpán Kubalík
    Autor Kubalík Štěpán (1979-)
    Fyzický popis- 3 il.
    Zdroj.dok.  Cinepur, Roč. 16, č. 53 (09.10.2007), s. 002-005
    PoznámkyRubrika: Téma. - Hlavičkový název: Téma - Film jako reklama
    AnotaceČlánek rozebírá podrobně otázku, zda může být reklama uměním. Problém rozkládá do série podrobnějších otázek podle vzoru analytické estetiky, např. umění, avantgarda, ne-umění; umění, reklama a kýč nebo funkce uměleckého díla atd.
    Předmět.hesla reklamní film * reklama a film * umění a film * umění
    Form.deskr. studie
    Systemat.791:659.1, 659.1+791, 72/79+791, 72/76, (048.8), (046)
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Druh dok.RP - Články
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00086374
    SignaturaII-6619/2007
    Databázexcla - ČLÁNKY
    článek

    článek

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.