Počet záznamů: 1
Marketingové strategie ve filmovém průmyslu z hlediska jejich využití ve francouzské kinematografii
Název Marketingové strategie ve filmovém průmyslu z hlediska jejich využití ve francouzské kinematografii Souběž.n. Marketing and Strategies of Film Industry in Terms of Their Use in French Cinema Aut.údaje Laurent Creton; přeložil Luděk Janda Autor Creton Laurent Další autoři Janda Luděk (1975-) Zdroj.dok. Iluminace, Roč. 18, č. 4 = č. 64 (2006), s. 49-68
Originál Marketing et stratégies dans le secteur cinématographique: une mise en perspective des practiques du cinéma français / Creton Laurent Poznámky Rubrika: Články k tématu. - In: Pierre-Jean Benghozi, Christiane Delage: Une histoire économique du cinéma français (1895-1995). Regards croisés franco-américains. Paris, Éditions L'Harmattan 1997, s. 229-261. - Citované filmy. - Poznámka o autorovi Anotace Studie se zabývá vývojem filmového průmyslu ve Francii a podnikatelské a reklamní logiky od jeho počátků po současnost. Rozebírá nakolik se zásady a nástroje marketingu uplatňují ve službách francouzského filmového průmyslu a na závěr nabízí několik strategických úvah a perspektiv. Předmět.hesla dějiny filmu. ekonomické aspekty. Francie. 1895-1995 * ekonomika a film * filmoví průkopníci. Francie * objevitelé a vynálezci. Francie * obchodní podnikání a film * prehistorie filmu * filmový průmysl. Francie * public relations * filmová propagace * filmový marketing * reklama a film * reklamní film * sociální dějiny a film * sociologie a film Form.deskr. studie Systemat. 791.641, 791.1(44), 791(091), 338+791, 791.63-051(44), 001.894-051(44), 658.114+791, 791.1"-1895", 791.61(44), 659.4, 659.1+791, 791:659.1, 308(091)+791, 316.74+791, (048.8), (046) Jazyk dok. cze - čeština Země vyd. CZ - Česká republika Druh dok. RP - Články Katal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu ID NFA (NFA-K)b-00079444 Signatura 35029/2006 Databáze xcla - ČLÁNKY článek
Počet záznamů: 1