Počet záznamů: 1  

Umělá inteligence (Artificial Inteligence, AI) v počítačových hrách

  1. NázevUmělá inteligence (Artificial Inteligence, AI) v počítačových hrách
    Aut.údajeMichal Rybka
    Autor Rybka Michal
    Fyzický popis- il.
    Zdroj.dok.  Biograph, Roč. 2, č. 6 (1998), s. 32-43
    PoznámkyHlavičkový název: Proměny počítačové hry
    AnotaceZákladní okruhy herních průblémů, týkajících se umělé inteligence. Tredny v implementaci metod umělé inteligence v počítačových hrách. Vliv počítačových her na rozvoj výpočetní techniky.
    Předmět.hesla počítačové hry * vývoj médií
    Form.deskr. studie
    Systemat.794:004.9, (048.8), (046)
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Druh dok.RP - Články
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00073245
    SignaturaII-6932/1998
    Databázexcla - ČLÁNKY
    článek

    článek

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.