Počet záznamů: 1
Reklama v češtině
Název Reklama v češtině Podnázev čeština v reklamě Aut.údaje Světla Čmejrková Autor Čmejrková Světla (1950-) Vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Leda, 2000 Fyzický popis - 258 s. Poznámky Citáty, anglické summary. - Bibliografie na s. 233-240, rejstřík věcný a jmenný Anotace Publikace renomované autorky se zamýšlí nejen nad tím, co to reklama je, jak je utvářena, jak komunikuje svá poselství, ale snaží se ukázat i to, jaká poselství sděluje a jak utváří náš obraz světa. Napovídá, jak číst a interpretovat reklamní text, jak reklamě porozumět, resp. jak jí odolávat. Cílem knížky je postihnout rozmanitost reklamy, její jazykovou a stylovou variantnost a zároveň také ukázat pluralitu metod, s nimiž lze k její analýze přistoupit. ISBN 80-85927-75-6 (brož.) Předmět.hesla reklama a film * reklama filmů * reklamní film Form.deskr. studie Systemat. 659.1+791, 791.641.3, 791:659.1, (048.8) Jazyk dok. cze - čeština Země vyd. CZ - Česká republika Druh dok. ASD - Studie Katal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu ID NFA (NFA-K)b-00059549 Počet ex. 1, z toho volných 0, prezenčně 1 Databáze xxxk - Knihy kniha
Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace CS Info 37823 0096950 FOND HRAD pouze prezenčně
Počet záznamů: 1