Počet záznamů: 1  

Reklama v češtině

  1. NázevReklama v češtině
    Podnázevčeština v reklamě
    Aut.údajeSvětla Čmejrková
    Autor Čmejrková Světla (1950-)
    VydáníVyd. 1.
    Vyd.údaje Praha : Leda, 2000
    Fyzický popis- 258 s.
    PoznámkyCitáty, anglické summary. - Bibliografie na s. 233-240, rejstřík věcný a jmenný
    AnotacePublikace renomované autorky se zamýšlí nejen nad tím, co to reklama je, jak je utvářena, jak komunikuje svá poselství, ale snaží se ukázat i to, jaká poselství sděluje a jak utváří náš obraz světa. Napovídá, jak číst a interpretovat reklamní text, jak reklamě porozumět, resp. jak jí odolávat. Cílem knížky je postihnout rozmanitost reklamy, její jazykovou a stylovou variantnost a zároveň také ukázat pluralitu metod, s nimiž lze k její analýze přistoupit.
    ISBN80-85927-75-6 (brož.)
    Předmět.hesla reklama a film * reklama filmů * reklamní film
    Form.deskr. studie
    Systemat.659.1+791, 791.641.3, 791:659.1, (048.8)
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Druh dok.ASD - Studie
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00059549
    Počet ex.1, z toho volných 0, prezenčně 1
    Databázexxxk - Knihy
    SignaturaPřír.čísloLokaceDislokaceCSInfo
    378230096950FONDHRADpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.