Počet záznamů: 1  

Slovník mediální komunikace

  1. NázevSlovník mediální komunikace
    Podnázevagenda-setting, bulvár, dezinformace, kulturní komunikace, manipulace, novinářská etika, reklama, spirála mlčení, účinky médií, žurnalistika
    Aut.údajeIrena Reifová & kolektiv
    Autor Reifová Irena (1971-)
    VydáníVyd. 1.
    Vyd.údaje Praha : Portál, 2004
    Fyzický popis- 327 s.
    PoznámkyPředmluva, seznam zkratek, základní právní normy. - Bibliografie
    AnotaceSlovník se soustřeďuje zejména na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních teoriích, zabývajících se vztahem médií a společnosti. Jednotlivá hesla mapují různé vědy, které souvisejí s mediální komunikací (psychologii komunikace, sémiotiku, sociologii), vysvětlují však také pojmy týkající se sdělovacích prostředků a sociální komunikace.
    ISBN80-7178-926-7 (váz.)
    Předmět.hesla masmédia * média * masová komunikace * public relations * filmová terminologie
    Form.deskr. terminologické slovníky, výkladové slovníky
    Systemat.(038.072), (038.072)81, 659.4, 659.3, 316.774, 81'373.46:791, 316.772.4, (038)81
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Druh dok.ASV - Slovníky výkladové
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00057156
    Počet ex.1, z toho volných 0, prezenčně 1
    Databázexxxk - Knihy
    SignaturaPřír.čísloLokaceDislokaceCSInfo
    377440096609PRIRKONpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.