Počet záznamů: 1
I umělci mají své dny
Název I umělci mají své dny Podnázev reklama jako spása a past moderního tvůrce Aut.údaje Jaroslav Pašmik, Petr Třešňák Autor Pašmik Jaroslav Další autoři Třešňák Petr (1976-) Fyzický popis - 1 il. Zdroj.dok. Respekt, Roč. 13, č. 50 (20021200), s. 21
Poznámky Rubrika: Kultura Anotace Vývoj české reklamy po roce 1989 a vztah umělců k reklamě (Hřebejk, Renč, Vachek, Sláma aj.). Předmět.hesla reklamní film. Česko * výroky umělců. Česko * režiséři. Česko Form.deskr. reportáže Systemat. 791.633-051(437.3), 791.63(437.3), 791.641.3(737.3), (046) Jazyk dok. cze - čeština Země vyd. CZ - Česká republika Druh dok. RP - Články Katal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu ID NFA (NFA-K)b-00041556 Signatura IIp-4711/2002 Databáze xcla - ČLÁNKY článek
Počet záznamů: 1