Počet záznamů: 1  

Česká reklama uspěla v Cannes

  1. NázevČeská reklama uspěla v Cannes
    Podnázevprodukční agentury letos na festivalu dokázaly, že se vyrovnají západní konkurenci
    Aut.údajeZuzana Janovská
    Autor Janovská Zuzana
    Fyzický popis- Il.
    Zdroj.dok.  Hospodářské noviny, Roč. 46, č. 120 (20020621), s. 28
    PoznámkyRubrika: Zábavní průmysl
    AnotaceO úspěchu českých produkčních společností, které se jako jediné z reklamního průmyslu dokázaly plně prosadit v ostré zahraniční konkurenci na letošním filmovém trhu festivalu v Cannes.
    Hesla akce Mezinárodní filmový festival (55.: Cannes, Francie: 2002)
    Předmět.hesla filmové festivaly. Cannes. Francie. 2002 * filmový trh. Cannes. Francie. 2002 * reklamní film
    Systemat.791.65.079, 791.641.3, (046)
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Druh dok.RP - Články
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00041221
    SignaturaIIp-4774/2002
    Databázexcla - ČLÁNKY
    článek

    článek

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.