Počet záznamů: 1
Česká reklama uspěla v Cannes
Název Česká reklama uspěla v Cannes Podnázev produkční agentury letos na festivalu dokázaly, že se vyrovnají západní konkurenci Aut.údaje Zuzana Janovská Autor Janovská Zuzana Fyzický popis - Il. Zdroj.dok. Hospodářské noviny, Roč. 46, č. 120 (20020621), s. 28
Poznámky Rubrika: Zábavní průmysl Anotace O úspěchu českých produkčních společností, které se jako jediné z reklamního průmyslu dokázaly plně prosadit v ostré zahraniční konkurenci na letošním filmovém trhu festivalu v Cannes. Hesla akce Mezinárodní filmový festival (55.: Cannes, Francie: 2002) Předmět.hesla filmové festivaly. Cannes. Francie. 2002 * filmový trh. Cannes. Francie. 2002 * reklamní film Systemat. 791.65.079, 791.641.3, (046) Jazyk dok. cze - čeština Země vyd. CZ - Česká republika Druh dok. RP - Články Katal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu ID NFA (NFA-K)b-00041221 Signatura IIp-4774/2002 Databáze xcla - ČLÁNKY článek
Počet záznamů: 1