Počet záznamů: 1
Ogilvy o reklamě
Název Ogilvy o reklamě Aut.údaje David Ogilvy; [z anglického originálu ... přeložila Hana Škapová] Autor Ogilvy David (1911-) Vydání 3. vyd. Vyd.údaje Praha : Management Press, 2001 Fyzický popis - 223 s.: il., barev. il., faksim. Poznámky Předmluva, poznámky, výňatky, citáty. - Bibliografie na s. 218, rejstřík Anotace Kniha legendy světové reklamy, tvůrce řady reklamních kampaní a zakladatele jedné z největších světových reklamních agentur je zasvěceným průvodcem světem reklamy.Autor v ní shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu. Jeho text pak doprovází celá paleta ukázek reklamní tvorby v barevném i černobílém provedení. ISBN 80-7261-047-3 (váz.) Předmět.hesla reklama a film Form.deskr. studie Systemat. (048.8), 659.1 Jazyk dok. cze - čeština Jazyk orig. eng - angličtina Země vyd. CZ - Česká republika Druh dok. ASD - Studie Katal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu ID NFA (NFA-K)b-00033981 Počet ex. 1, z toho volných 0, prezenčně 1 Databáze xxxk - Knihy kniha
Signatura Přír.číslo Lokace Dislokace CS Info 36778 0093759 FOND HRAD pouze prezenčně
Počet záznamů: 1