Počet záznamů: 1  

Základy reklamy

  1. NázevZáklady reklamy
    Podnázev(učební text)
    Aut.údajeZdeněk Křížek
    Autor Křížek Zdeněk (1952-)
    Vydání1. vyd
    Vyd.údaje Praha : Filmová a televizní fakulta AMU, 1994
    Fyzický popis- 44 s
    EdiceStudijní texty
    PoznámkyV tiráži r. vyd. 1995. - Vyd. FAMU, Kabinet společenských věd. - Úvod. - Seznam doporučené literatury
    AnotaceText je určen posluchačům FAMU a je shrnutím tezí přednášek stejnojmenného předmětu. Podává základní informace o reklamě jako součásti marketingového mixu podniků, firem a organizací. V textu je respektován zejména současný stav reklamní praxe v České republice.
    ISBN80-85883-05-8 (brož.)
    Předmět.hesla reklama a film. Česko * filmový marketing * televizní reklama a film. Česko * reklamní film. Česko * filmové vzdělávání. Česko
    Form.deskr. Učebnice, Skripta
    Systemat.659.1, 791.641
    Jazyk dok.cze - čeština
    Země vyd.CZ - Česká republika
    Druh dok.ASK - Skripta
    Katal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    ID NFA(NFA-K)b-00032271
    Počet ex.3, z toho volných 1, prezenčně 2
    Databázexxxk - Knihy
    SignaturaPřír.čísloLokaceDislokaceCSInfo
    363600092087FONDHRADpouze prezenčně
    36360-A0094345FONDHRADpouze prezenčně
    36360-B0095936FONDHRAD

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.