Search results

Records found: 2  
Your query: = ("Roger" AND "Roger") AND Document Type = "rn"
  1. SYS237512
    LBL
      
    00000naa^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20201015170654.0
    035
      
    $a (NFA-K)b-00216442
    100
      
    $a 20190813j2016 m 0czey0103 ba
    101
    1-
    $a eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Racism and fascism in Roger Corman’s film adaptation of Charles Beaumont’s The Intruder $f Constante González Groba
    304
      
    $a Rubrika: Articles
    307
      
    $a Poznámky
    307
      
    $a Citované filmy a scénáře
    307
      
    $a Abstrakt v angličtině
    307
      
    $a Klíčová slova
    320
      
    $a Bibliografie
    330
      
    $a Článek se zabývá srovnáváním filmových adaptací literárních předloh věnovaných rasovým problémům v americké společnosti. Konkrétně jde o film The Intruder od režiséra Rogera Cormana z roku 1962 natočený na základě stejnojmenného románu Charlese Beaumonta, a na druhé straně snímek Jako zabít ptáčka od režiséra Roberta Mulligana z roku 1962, jenž se zakládá na románu Harpera Leeho.
    463
    -1
    $1 001 nfa_un_cat*236623 $1 011 $a 1803-7720 $1 200 1 $a Moravian journal of literature and film $v Vol. 7, no. 1-2 (2016), s. 41-57
    470
    -1
    $1 700 1 $4 070
    600
    -1
    $3 nfa_un_auth*0081469 $a Beaumont $b Charles $f 1929-1967 $x americký spisovatel, herec $y Spojené státy americké
    600
    -1
    $3 nfa_un_auth*0005722 $a Corman $b Roger $f 1926- $x americký režisér, scenárista, producent a herec $y Spojené státy americké
    605
      
    $3 nfa_un_auth*0138427 $a <The> Intruder $k 1962 $n film
    605
      
    $3 nfa_un_auth*0095529 $a Jako zabít ptáčka $k 1962 $n film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001674 $a filmy $y Spojené státy americké $z 1962
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001423 $a filmové adaptace literární předlohy $x komparace
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002319 $a rasové problémy ve filmu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002320 $a rasová diskriminace a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002069 $a etnické skupiny ve filmu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001662 $a fašismus a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002348 $a režiséři $y Spojené státy americké
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003054 $a spisovatelé $y Spojené státy americké
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067213 $a články
    615
      
    $n 791 $a Film. Cirkus. Lidová zábava $2 Konspekt $9 3
    675
      
    $9 MRF
    675
      
    $a 791.63(73) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.632=025:82 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.23 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 323.12+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 323:316.356.4:791.23 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 329.18+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.633-051(73) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 821.111(73)-051 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (046) $z cze $9 MRF
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0138426 $a González Groba $b Constante $4 070 $f 1952-
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20160630 $g AACR2R $9 2
    910
      
    $a ABC135 $t rm
  2. SYS057270
    LBL
      
    01857naa^^2200361^^^450
    005
      
    20201015013401.8
    035
      
    $a (NFA-K)b-00040182
    100
      
    $a 20030123j¦¦¦¦¦¦¦¦m 0czey0103 ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Texty a kontexty sémiopragmatiky $b rn $f Pavel Skopal
    307
      
    $a Citované filmy
    307
      
    $a Resumé
    320
      
    $a Bibliografie na s. 26
    330
      
    $a Stať vymezuje pozici sémiopragmatiky v současné kontinentátlní filmové teorii, kterou nyní presentují tři hlavní proudy: transformační generativní gramatika a kognitivní věda, teorie enunciace a pragmatika. V rámci pragmatiky se zaměřuje na pole výzkumu komunikační situace, kde představuje dvě linie jednoty textu a kontextu a představitele linie "od textu ke kontextu" Francesca Casettiho a linie "od kontextu k textu" Rogera Odina.
    463
    -1
    $1 001 nfa_un_cat*056748 $1 200 1 $a Otázky filmu a audiovizuální kultury $d Cinematographica $f [editoři Jiří Voráč, Pavel Skopal] $z lat $1 210 $a Brno $c Masarykova univerzita $d 2002 $1 215 $a 85 s. $1 702 1 $3 nfa_un_auth*0005977 $4 340 $a Voráč $b Jiří $f 1965- $1 702 1 $3 nfa_un_auth*0009539 $4 340 $a Skopal $b Pavel $f 1972-
    600
    -1
    $3 nfa_un_auth*0000203 $a Casetti $b Francesco $f 1947- $x italský filmový a televizní teoretik $y Itálie
    600
    -1
    $3 nfa_un_auth*0063724 $a Odin $b Roger $x francouzský filmový teoretik a pedagog $y Francie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002559 $a filmová teorie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002398 $a filmová sémiotika
    608
      
    $a Články
    675
      
    $a (045)
    675
      
    $a 791.32 $9 u4 $z cze
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0009539 $a Skopal $b Pavel $f 1972-
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20030123 $g AACR2 $9 2
    910
      
    $a ABC135 $t rm


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.