Search results

Records found: 80  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^nfa_un_entry 0001927 xxxk^"
  1. SYS265627
    LBL
      
    00000nam^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20230814112927.4
    010
      
    $a 979-10-320-0423-4 $b brož.
    035
      
    $a (NFA-K)b-00246008
    100
      
    $a 20230322h2023 m 0czey0103 ba
    101
    0-
    $a fre
    102
      
    $a FR
    200
    1-
    $a <Le> cinéma argentique au XXI siècle $e obsolescence et réinvention $f Monise Nicodemos
    210
      
    $a Aix-en-Provence $c Presses Universitaires de Provence $d 2023
    215
      
    $a 291 s. $c il., barev. il.
    225
    2-
    $a Arts $f dirigée par Jean-Luc Lioult
    307
      
    $a Úvod
    320
      
    $a Bibliografie na s. 283-293
    320
      
    $a Bibliografické odkazy
    330
      
    $a Od 90. let 20. století se díky rozšíření digitalizace klasický film konfrontován s problémy zastarávání. Tato studie si klade za cíl prozkoumat „eventuální“ proces zastarávání a nové možnosti uplatnění klasického filmu.
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001687 $a filmová surovina
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001572 $a dějiny filmu $x filmové materiály
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003324 $a technika a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002534 $a technické prostředky filmu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001414 $a 35mm film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001413 $a 16mm film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003770 $a 8mm film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003020 $a formáty kinematografického filmu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003709 $a digitalizace filmu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003209 $a digitální formáty
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003703 $a digitální kinematografie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002559 $a filmová teorie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001927 $a laboratorní práce
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002608 $a umění a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002662 $a video a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001459 $a filmové archivy a instituce
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie
    675
      
    $a (048.8) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 72/79+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.53 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 930.253:791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.1 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791(091) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 771.531.352 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 62+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 771.531.351 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791:004 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 621.38+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32.01 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 778.58 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 771.531.35 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 544.52 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.621 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 539.1.073.7 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 771.531.3 $z cze $9 MRF
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0149822 $a Nicodemos $b Monise $4 070
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20230322 $g AACR2R $9 2
    910
      
    $a ABC135
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYS254096
    LBL
      
    00000nam^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20210601104016.0
    010
      
    $a 978-3-936774-13-9 $b brož.
    011
      
    $a 1610-048
    035
      
    $a (NFA-K)b-00234484
    100
      
    $a 20210525f2020 m 0czey0103 ba
    101
    0-
    $a ger
    102
      
    $a DE
    200
    1-
    $a Heimkino auf Ozaphan $e Mediengeschichte eines vergessenen Filmmaterials $f Ralf Forster, Jeanpaul Goergen
    210
      
    $a Berlín $c CineGraph Babelsberg $d c2021
    215
      
    $a 168 s. $c il., barev. il.
    307
      
    $a Předmluva
    320
      
    $a Bibliografie na s. 154-165
    330
      
    $a Mediální historie téměř zapomenutého filmového materiálu Ozaphan (obchodní značka pro 16mm film maximální délky 140 m), který byl vyvinut zejména pro domácí kina, a to už ve 30. letech minulého století. Důležitou roli zde hrála nehořlavá fólie vyrobená z celofánu, kterou Agfa a Kalle AG vyráběly od roku 1932. Na tomto materiálu vznikaly krátké, levné komerční filmy s poučnými i zábavnými tématy (výňatky z kulturních, pohádkových a kreslených filmů apod.) a od roku 1939 také válečné propagandistické filmy (spolupráce s firmou UFA). V Německé spolkové republice byly filmy pro děti nabízeny až do poloviny 60. let. Na základě specifických vlastností filmového materiálu zkoumají Ralf Forster a Jeanpaul Goergen mediální historii filmu Ozaphan od jeho počátků až po 60. léta 20. století.
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001687 $a filmová surovina
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003363 $a domácí kina
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002616 $a úzký film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001413 $a 16mm film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002269 $a projekce
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003680 $a projekce mimo kina
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001927 $a laboratorní práce
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002283 $a filmový průmysl $y Německo
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003020 $a formáty kinematografického filmu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003364 $a domácí projekce
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie
    675
      
    $a 778.55 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 778.58 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.61 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 771.531.352 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 771.531.35 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (048.8) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 725.824.4 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.65 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 771.531.3 $z cze $9 MRF
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0093597 $a Forster $b Ralf $f 1966- $4 070
    701
    -1
    $3 nfa_un_auth*0141662 $a Goergen $b Jeanpaul $f 1951- $4 070
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20210525 $g AACR2R $9 2
    910
      
    $a ABC135
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYS256918
    LBL
      
    00000nam^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20211022160702.2
    010
      
    $b pdf
    035
      
    $a (NFA-K)b-00237307
    100
      
    $a 20211021d2021 m 0czey0103 ba
    101
    2-
    $a cze $a eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Dokumentace digitálního restaurování filmu Až přijde kocour (Vojtěch Jasný, 1963) $b rukopis $f Národní filmový archiv
    210
      
    $a Praha $c Národní filmový archiv $d 2021
    215
      
    $a 71 s. $c barev. il., tabulky
    307
      
    $a Soupis filmových materiálů ze sbírky Národního filmového archivu
    307
      
    $a Laboratorní standard (kopie z Filmoteky Narodowe)
    307
      
    $a Titulek o ocenění filmu v Cannes (kopie z Gosfilmofondu)
    307
      
    $a Protokol o stavu filmových materiálů: originální negativ (694)
    307
      
    $a Protokol o stavu filmových materiálů: intermediát pozitiv (8183)
    307
      
    $a Protokol o stavu filmových materiálů: intermediát negativ (693)
    307
      
    $a Protokol o opravě kopie z Filmarchiv Austria
    307
      
    $a Film Repair Report (z L’Immagine Ritrovata)
    307
      
    $a General restoration intentions
    307
      
    $a Digital restoration form (z L’Immagine Ritrovata)
    307
      
    $a Instrukce pro promítače
    307
      
    $a Seznam výstupů v digitální podobě
    307
      
    $a Nastavení přepisovacího zařízení Sondor OMA/E, COSP-Xi2
    307
      
    $a Restaurování zvuku: seznam digitálních intervencí
    307
      
    $a Nastavení ekvalizace
    320
      
    $a Bibliografické odkazy
    330
      
    $a Materiál vypracovaný Národním filmovým archivem v Praze dokumentuje proces digitalizace fantazijní filmové komedie režiséra Vojtěcha Jasného "Až přijde kocour" z roku 1963. V úvodu najdeme základní informace: o filmu (výrobní, distribuční a filmografické údaje; informace o filmových i nefilmových materiálech); o průzkumu materiálové podstaty díla (průzkum a oprava filmových materiálů) a nemateriálové podstaty díla (historický průzkum vzniku a uvádění filmu); o vyhodnocení výzkumu a rozhodnutí o restaurované verzi; o průběhu digitálního restaurování (výběr filmových materiálů k digitalizaci, výběr referenčních materiálů); o technickém restaurování a rekonstrukci (digitální restaurování obrazu a zvuku); o výsledku restaurování, distribuce a archivace (výroba distribučních masterů, archivace výstupů). Dokumentace restaurování je doplněna patnácti přílohami.
    540
    1-
    $a Dokumentace digitálního restaurování filmu Až přijde kocour
    601
    02
    $3 nfa_un_auth*0052309 $a Národní filmový archiv
    605
      
    $3 nfa_un_auth*0042208 $a Až přijde kocour $k 1963 $n film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003589 $a digitalizace obrazu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001869 $a komedie $y Československo $z 1963
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003588 $a digitalizace $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003709 $a digitalizace filmu $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003591 $a digitalizace zvuku
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003322 $a digitální restaurování $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001592 $a digitální technika
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001687 $a filmová surovina
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003305 $a barevná korekce
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002510 $a synchronizace obrazu a zvuku
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001595 $a filmová distribuce
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001610 $a filmová dokumentace
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001688 $a filmová věda a výzkum
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002535 $a technické vybavení
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001927 $a laboratorní práce
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002254 $a preservace filmů
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002341 $a restaurované filmy $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001459 $a filmové archivy a instituce $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002384 $a filmové sbírky $y Česko
    675
      
    $a 791.221.2(437) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 004.4'273 $v MRF $z cze
    675
      
    $a 004 $v MRF $z cze
    675
      
    $a 791:004(437.3) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 004.4'277.2 $v MRF $z cze
    675
      
    $a 791.623 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 778.534.48 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 002:791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.64 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 771.531.3 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.621 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 778.58 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 621.3.037.37 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 7.025 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 930.253:025.85 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.53 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 930.253:791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 026.064 $z cze $9 MRF
    710
    02
    $3 nfa_un_auth*0052309 $a Národní filmový archiv
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20211021 $g AACR2R $9 2
    856
    4-
    $u https://www.dropbox.com/s/wdx6ozqjqwarlsg/A4_APK%20Dokument_2.pdf?dl=0 $a Fulltext
    910
      
    $a ABC135
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  4. SYS250178
    LBL
      
    00000nam^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20230109092553.2
    010
      
    $a 978-3-030-44308-5 $b váz.
    035
      
    $a (NFA-K)b-00130979 $z (NFA-K)b-00244262
    100
      
    $a 20201015f2020 m 0czey0103 ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a CH
    200
    1-
    $a Experimental film and photochemical practices $f Kim Knowles
    210
      
    $a Cham $c Palgrave Macmillan $d c2020
    215
      
    $a xv, 255 s. $c il., barev. il.
    225
    2-
    $a Experimental films and artists' moving image $f series editors Kim Knowles, Jonathan Walley
    307
      
    $a Poznámky v textu
    320
      
    $a Bibliografie na s. 229-243
    320
      
    $a Rejstřík
    330
      
    $a Tato kniha hodnotí, jaký status má v současnosti takzvaná fotochemická filmová praxe. Činí tak na pozadí probíhajících technologických změn a s ohledem na problematiku zastarávání technologií. Argumentuje, že užívání filmového materiálu (filmové suroviny) má nadále význam, protože umožňuje nalézat alternativní způsoby vidění a vnímání světa. Autorka zpochybňuje přitom názory založené na konceptech nahrazení, fetišismu a nostalgie. Načrtává obrysy fotochemické renesance poháněné kolektivní vášní, tvůrčí rezistencí a uměleckou re-invencí.
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001687 $a filmová surovina
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001652 $a experimentální film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003073 $a média
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003212 $a ekologie a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001494 $a barva
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002269 $a projekce
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003194 $a kultura
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002707 $a vyvolávání filmů
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001927 $a laboratorní práce
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003305 $a barevná korekce
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003085 $a kinematografie
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie
    675
      
    $a 778.55 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 316.7
    675
      
    $a 7.017.4 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 7.038.55 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 502+791.62 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 574+791.62 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 316.774 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (048.8) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.623 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 778.5 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 778.58 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 544.52 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.22-028.77 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 771.531.3 $z cze $9 MRF
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0144078 $a Knowles $b Kim $f 1976- $4 070
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20201015 $g AACR2R $9 2
    910
      
    $a ABC135
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  5. SYS248775
    LBL
      
    00000nam^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20201015180513.9
    010
      
    $a 978-80-7331-452-1 $b brož.
    020
      
    $a CZ $b cnb003157889
    035
      
    $a (NFA-K)b-00227508
    100
      
    $a 20200812h2018 m 0czey0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Metodiky digitalizace národního filmového fondu metodou DRA $e metodiky hodnocení kvality filmového obrazu z pohledu zrakového vjemu diváka s cílem vytvoření rovnocenné restaurované digitální kopie v porovnání s mateřskými archivními filmovými obrazovými zdroji $f Marek Jícha ... [et al.]
    205
      
    $a 1. vyd.
    210
      
    $a Praha $c Akademie muzických umění v Praze (Nakladatelství AMU) $d 2018
    215
      
    $a 739 s. $c il., barev. il., tabulky, grafy
    304
      
    $a Další autoři: Jaromír Šofr, Jiří Myslík, Josef Pecák, Jiří Macák, Antonín Weiser, Ivo Mathé, Petr Páta, Pavel Rejholec, Petr Neubauer, Karel Fliegel, Miloslav Novák, František Rund, Libor Husník, Vidu Gunaratna, Jiří Šimunek, Stanislav Vítek, Martin Procházka, Daniel Souček, Martin Piškula, Miroslav Jedlička, Zdeněk Stuchlík
    307
      
    $a Název a cíl projektu
    307
      
    $a Seznam použité literatury
    307
      
    $a Seznam publikací, které předcházely metodice a byly publikovány, případně výstupy z originální práce
    307
      
    $a Certifikáty jednotlivých metodik
    330
      
    $a Práce je dílem výzkumného týmu Akademie múzických umění v Praze, vznikla v rámci programu aplikovaného výzkumu Národní kulturní identity Ministerstva kultury České republiky v letech 2013-2017. Publikace obsahuje sedm certifikovaných metodik DRA (Digitálně Restaurovaný Autorizát), které zachovávají původní vzhled obrazu i charakter zvuku a zároveň řeší problém kontroly autorů nad digitalizací filmů. Mezi přílohami najdeme: chronologické přehledy kinematografických materiálů vyráběných v období let 1888-1950 a 1951-2016; časové osy materiálů Eastman Kodak, Agfa Wolfen, Orwo Wolfen, Agfa Leverkusen, Gevaert, Du Pont, Fuji, Ilford, Ansco, Ferrania, Foma Cine F; filmové kopírky 35 mm a vyvolávací stroje 35 a 16 mm používané ve Filmové laboratoři Barrandov apod.
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003589 $a digitalizace obrazu $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003588 $a digitalizace $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002254 $a preservace filmů $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001688 $a filmová věda a výzkum $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003085 $a kinematografie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003709 $a digitalizace filmu $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001927 $a laboratorní práce
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003591 $a digitalizace zvuku $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003209 $a digitální formáty
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001687 $a filmová surovina
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003020 $a formáty kinematografického filmu
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067268 $a příručky
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067269 $a metodické příručky
    675
      
    $a 778.58 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (035) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (072) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 7.025 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 930.253:025.85 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 778.5 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 556.012 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 771.531.3 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 004.4'273 $v MRF $z cze
    675
      
    $a 004 $v MRF $z cze
    675
      
    $a 791:004 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 004.4'277.2 $v MRF $z cze
    675
      
    $a 621.38+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 771.531.35 $z cze $9 MRF
    702
    -1
    $3 nfa_un_auth*0003918 $a Jícha $b Marek $f 1959- $4 070
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20200812 $g AACR2R $9 2
    910
      
    $a ABC135
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  6. SYS258431
    LBL
      
    00000nam^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20240205161527.7
    010
      
    $a 978-1-291-98130-8 $b váz.
    035
      
    $a (NFA-K)b-00238820
    100
      
    $a 20220112h2014 m 0czey0103 ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a US
    200
    1-
    $a <A> light affliction $e <a> history of film preservation and restauration $f by Michael Binder
    205
      
    $a 1st publ.
    210
      
    $a [Morrisville $c Lulu Press] $d 2014
    215
      
    $a ix, 319 s. $c portréty
    307
      
    $a Zkratky
    307
      
    $a Odkazy
    307
      
    $a Biografické poznámky
    320
      
    $a Bibliografie na s. 309-319
    320
      
    $a Rejstřík
    330
      
    $a Filmový nadšenec, povoláním webový vývojář, Michael Binder věnoval svou knihu dějinám uchovávání a restaurování filmů. Od prvních pokusů o uchování filmů až po moderní dobu digitální techniky sleduje příběh lidí, kterým záleží na tom, aby byly filmové "poklady" uchovány i pro budoucí generace. První čtyři desetiletí po vynálezu filmu se téměř nikdo nesnažil uchovat miliony stop celuloidu, které protekly kamerami a promítačkami celého světa. Namísto toho byly kombinací náhod, zanedbání a úmyslného zničení navždy ztraceny tisíce filmů. Ve 30. letech 20. století pak začaly první společné pokusy o uchování filmů průkopníci jako Iris Barry v newyorském Muzeu moderního umění, Ernest Lindgren v Britském filmovém institutu a Henri Langlois ve Francouzské filmové akademii. K dalším hrdinům příběhu o uchovávání filmů patří Kevin Brownlow, který pečlivě poskládal dohromady film Abela Gance Napoleón. Robert A. Harris se ujal filmu Lawrence z Arábie a Martin Scorsese vedl kampaň, jejímž cílem bylo přimět společnost Kodak k výrobě filmového pásu méně náchylného k poškození. Snímek Metropolis zachránil argentinský sběratel a chybějící sekvence z filmů King Kong a Star is Born se zachovaly v soukromých rukou dlouho poté, co jejich tvůrci záběry vyřadili. Rozmach videofilmů v 80. letech přiměl filmová studia k zavedení programů na ochranu filmů a v digitálním věku se objevily nové metody výroby, projekce a uchovávání filmů.
    600
    -1
    $3 nfa_un_auth*0068505 $a Barry $b Iris $f 1895-1969 $x filmová kritička, publicistka, překladatelka $y Velká Británie $y Spojené státy americké
    600
    -1
    $3 nfa_un_auth*0147112 $a Card $b James $f 1915-2000 $x americký archivář, filmový historik, konzervátor $y Spojené státy americké
    600
    -1
    $3 nfa_un_auth*0128297 $a Langlois $b Henri $f 1914-1977 $x francouzský archivář, sběratel a kinofil $y Francie
    600
    -1
    $3 nfa_un_auth*0013602 $a Brownlow $b Kevin $f 1938- $x anglický scenárista, režisér, producent, redaktor a publicista $y Velká Británie
    600
    -1
    $3 nfa_un_auth*0002786 $a Scorsese $b Martin $f 1942- $x americký režisér, scenárista, střihač a producent $y Spojené státy americké
    600
    -1
    $3 nfa_un_auth*0064465 $a Lindgren $b Ernest $f 1910-1973 $x anglický filmový historik a teoretik, archivář $y Velká Británie
    601
    02
    $3 nfa_un_auth*0061570 $a FIAF
    601
    02
    $3 nfa_un_auth*0052907 $a <The> American Film Institute
    601
    02
    $3 nfa_un_auth*0075284 $a <La> Cinémathèque française $c filmotéka : Paříž, Francie
    601
    02
    $3 nfa_un_auth*0052334 $a George Eastman House $c muzeum fotografie : Rochester, New York
    605
      
    $3 nfa_un_auth*0044451 $a Drak přichází $k 1973 $n film
    605
      
    $3 nfa_un_auth*0147113 $a <An> affaire to Remeber $k 1957 $n film
    605
      
    $3 nfa_un_auth*0041794 $a Lawrence z Arábie $k 1962 $n film
    605
      
    $3 nfa_un_auth*0060442 $a Napoleon $k 1927 $n film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002254 $a preservace filmů
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003335 $a dějiny filmu $x němá éra $z 1895-1900
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001459 $a filmové archivy a instituce
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002171 $a filmové časopisy
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001927 $a laboratorní práce
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001574 $a dějiny filmu $x němá éra
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003154 $a dějiny filmu $x zvuková éra
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002341 $a restaurované filmy
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002662 $a video a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003324 $a technika a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003750 $a filmoví kurátoři
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003751 $a filmové kurátorky
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001740 $a filmoví historici
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002384 $a filmové sbírky
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002762 $a zvláštní efekty
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002260 $a filmoví producenti
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003046 $a filmoví tvůrci
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001590 $a DVD a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001591 $a filmy na DVD
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002171 $a filmové časopisy
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001956 $a filmová literatura
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001687 $a filmová surovina
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001769 $a filmová hudba
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003589 $a digitalizace obrazu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003322 $a digitální restaurování
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001592 $a digitální technika
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie
    675
      
    $a (048.8) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 82:791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 771.531.3 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.631-051 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.63-051 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 070.48:791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 778.58 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 930.253:791-051 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 930.253:791-055.2 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.3-051 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 026.064 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 62+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 004.085.4 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791:004.085.4 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.636:78 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 778.534.6 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 004.4'273 $v MRF $z cze
    675
      
    $a 621.3.037.37 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.53 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 930.253:791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.11"1895-1900" $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.11 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.12 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 7.025 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 930.253:025.85 $z cze $9 MRF
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0147109 $a Binder $b Michael $f 1970- $4 070
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20220112 $g AACR2R $9 2
    910
      
    $a ABC135
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  7. SYS217585
    LBL
      
    00000nbm^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20220203111436.1
    010
      
    $b Volné l. v deskách
    035
      
    $a (NFA-K)b-00196933
    100
      
    $a 20170606d2013 m 0czey0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Barva v raném období kinematografie a její uplatnění v domácím filmovém průmyslu $b rukopis $e bakalářská diplomová práce $f Michaela Koželuhová $g Ústav filmu a audiovizuální kultury
    210
      
    $a Brno $c Masarykova univerzita $d 2013
    215
      
    $a 58 l. $c il., faksim.
    304
      
    $a Michaela Koželuhová, vdaná Matějčková
    307
      
    $a Kopie
    307
      
    $a Úvod
    307
      
    $a Závěr
    307
      
    $a Resumé
    307
      
    $a Dokumentační přílohy
    307
      
    $a Citované filmy
    310
      
    $a Tisk z PC
    320
      
    $a Bibliografie
    320
      
    $a Bibliografické poznámky
    330
      
    $a Tato bakalářská práce zkoumá rané dějiny barevné kinematografie v domácím i světovém kontextu. Zahrnuje období od roku 1895 do 20. let 20. století. Věnuje se metodám ručního kolorování, patronového barvení, virážování a tónování. Zabývá se změnami funkce barvy ve filmu, vývoji metod barvení, specifiky domácího filmového průmyslu a domácím diskursem o filmové barvě. První část práce shrnuje historické a teoretické ukotvení barvících technik. Druhá odhaluje situaci v domácím filmovém průmyslu a analyzuje dobový diskurs.
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003085 $a kinematografie $y Československo $y Česko $y země světa
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003335 $a dějiny filmu $x němá éra $y Česko $z 1895-1900
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001574 $a dějiny filmu $x němá éra $z česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003154 $a dějiny filmu $x zvuková éra
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001927 $a laboratorní práce
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002283 $a filmový průmysl $y Rakousko-Uhersko $y Československo $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002262 $a produkce $y země světa
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002534 $a technické prostředky filmu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001491 $a barevné systémy
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001492 $a barevný film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001494 $a barva
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067249 $a bakalářské práce
    675
      
    $a 791.11"1895-1900" $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.11 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.12 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.61(100) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.63(100) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 778.58 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (043)378.22 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 778.5 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.621 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 7.017.4 $z cze $9 MRF
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0146722 $a Matějčková $b Michaela $f 1991- $4 070
    712
    02
    $3 nfa_un_auth*0081852 $a Masarykova univerzita $b Ústav filmu a audiovizuální kultury
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20170606 $g AACR2R $9 2
    910
      
    $a ABC135
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  8. SYS258334
    LBL
      
    00000nam^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20220919122140.4
    010
      
    $a 978-613-0-29821-0 $b brož.
    035
      
    $a (NFA-K)b-00238723
    100
      
    $a 20220106h2010 m 0czey0103 ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a MU
    200
    1-
    $a Film preservation $e museum, non-profit organization, film stock, outtake, film colorization, Dolby laboratories, film editing, lost film, 3D LUT, digital intermediate, digital cinematography, direct to disk recording $f Frederic P. Miller, Agnes F. Vandome, John Mc Brewster (ed.)
    210
      
    $a Beau Bassin $c Alphasript Publishing $d 2010
    215
      
    $a 129 s. $c il., tabulky
    307
      
    $a Zdroje statí
    307
      
    $a Autoři příspěvků
    320
      
    $a Bibliografické odkazy v textu
    330
      
    $a Sborník textů extrahovaných z Wikipedie, věnovaných problematice uchovávání a restaurování filmů; různým metodám a technikám, které se v procesu "film preservation" využívají a nechybí ani historické ohlédnutí. Hnutí za uchování filmů nebo restaurování filmů je pokračující projekt mezi filmovými historiky, archiváři, muzei a neziskovými organizacemi na záchranu chátrajících filmových fondů a zachování pohyblivých obrazů, které obsahují. V nejširším slova smyslu dnes konzervace zajišťuje, že film bude i nadále existovat, co nejblíže své původní podobě. Po mnoho let byl termín uchování synonymem pouze duplikace a cílem uchování bylo vytvořit trvanlivou kopii bez výrazné ztráty kvality. Dnes uchovávání filmů zahrnuje manipulaci, duplikaci, způsoby skladování a zpřístupnění. V dnešní době je tak úkolem archivářů nejen film chránit, ale také sdílet jej s veřejností.
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002254 $a preservace filmů
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003703 $a digitální kinematografie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002341 $a restaurované filmy
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002757 $a ztracený film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001687 $a filmová surovina
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002482 $a střih
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002535 $a technické vybavení
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002538 $a technický vývoj
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003324 $a technika a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003588 $a digitalizace
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002385 $a vybavení a zařízení knihoven a archivů
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001867 $a kolorizace
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003073 $a média
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003774 $a mediální studia a výzkum
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003272 $a digitální média a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001927 $a laboratorní práce
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003221 $a postprodukce
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003020 $a formáty kinematografického filmu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001577 $a depozitáře
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003250 $a filmové kurátorství
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002559 $a filmová teorie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001459 $a filmové archivy a instituce
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003362 $a muzea a film
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067230 $a sborníky
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067379 $a stati
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067268 $a příručky
    675
      
    $a (082) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (035) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (049) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.53 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 930.253:791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32.01 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 069+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 7.025 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 930.253:025.85 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.621 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 62+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 316.774 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 316.774:37.016 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 316.774:303 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.623 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 771.531.35 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 778.58 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 021.61 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 022.9 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (930.253:791):005 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 004 $v MRF $z cze
    675
      
    $a 791.623.1 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 771.531.3 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 771.429 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791-021.163 $z cze $9 MRF
    702
    -1
    $3 nfa_un_auth*0147079 $a Miller $b Frederic P. $4 340
    702
    -1
    $3 nfa_un_auth*0147080 $a Vandome $b Agnes F. $4 340
    702
    -1
    $3 nfa_un_auth*0147081 $a John $b Mc Brewster $4 340
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20220106 $g AACR2R $9 2
    910
      
    $a ABC135
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  9. SYS252471
    LBL
      
    00000nam^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20210406172546.1
    010
      
    $a 978-1-4443-3239-1 $b váz.
    035
      
    $a (NFA-K)b-00232859
    100
      
    $a 20210225h2010 m 0czey0103 ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a GB
    200
    1-
    $a Chromatic cinema $e <a> history of screen color $f Richard Misek
    205
      
    $a 1st publ.
    210
      
    $a Chichester $c Wiley-Blackwell $d 2010
    215
      
    $a viii, 227 s., [8] s. barev. obr. příl. $c barev. il.
    307
      
    $a Úvod
    307
      
    $a Poznámky
    320
      
    $a Bibliografie na s. 195-227
    320
      
    $a Rejstřík
    330
      
    $a Publikace věnovaná barevného filmu poskytuje jak zhutněnou historii barev ve filmu, tak teoretický rámec umožňující pochopení této problematiky. Autor seznamuje s technikami použití barev od raných filmů (1895-1927) až po kolorizaci digitálního obrazu (1989-2009), ale sleduje i efekt černobílých filmů.
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002534 $a technické prostředky filmu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003085 $a kinematografie $y země světa $z 1895-2009
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001494 $a barva
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001491 $a barevné systémy
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003548 $a Technicolor
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003305 $a barevná korekce
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001927 $a laboratorní práce
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001492 $a barevný film $y země světa
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001556 $a černobílý film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003703 $a digitální kinematografie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003589 $a digitalizace obrazu
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie
    675
      
    $a 791.621 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 7.017.4 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 778.5 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.623 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 778.58 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 004.4'273 $v MRF $z cze
    675
      
    $a (048.8) $z cze $9 MRF
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0145026 $a Misek $b Richard $f 1971- $4 070
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20210225 $g AACR2R $9 2
    910
      
    $a ABC135
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  10. SYS100963
    LBL
      
    00000nam^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20201015051016.5
    010
      
    $a 80-7037-159-5 $b brož.
    035
      
    $a (NFA-K)b-00082523
    100
      
    $a 20070517h2007 m 0czey0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Z dějin rozhlasu, televize a filmu 3 $f [redakce Pavel Pitrák, Jiří Pazderák, Aleš Krumphanzl]
    210
      
    $a Praha $c Národní technické muzeum $d 2007
    215
      
    $a 187 s. $c il., faksim. portréty
    225
    2-
    $a Rozpravy Národního technického muzea v Praze $v 201
    307
      
    $a Redakční poznámka, grafy, o autorech
    320
      
    $a Bibliografie v textu
    327
    0-
    $a Třetí rozměr a jeho perspektivy / Přemysl Prokop
    330
      
    $a Třetí sborník, který je tvořen referáty přednesenými na konferenci Klubu rozhlasové, televizní a filmové techniky v květnu 2006. Obsahuje autentické texty autorů, kteří měli nebo ještě mají významnou úlohu ve vývoji těchto oborů v našich zemích.
    601
    02
    $3 nfa_un_auth*0052299 $a Národní technické muzeum $x Praha, Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002535 $a technické vybavení $y Československo $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002538 $a technický vývoj $y Československo $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002476 $a 3D film $x dějiny $y Československo
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001927 $a laboratorní práce $y Československo $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002543 $a televize $y Československo $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002764 $a zvukaři $y Československo
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002765 $a zvuková aparatura $y Československo $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002767 $a zvuková studia $y Československo $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003225 $a zvuková stopa $y Československo $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003588 $a digitalizace $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003589 $a digitalizace obrazu $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003591 $a digitalizace zvuku $y Česko
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067229 $a sborníky konferencí
    675
      
    $a 778.534.1 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.621(437)(437.3) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 778.58(437)(437.3) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 654.191(437)(437.3) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 778.534.4-051(437)(437.3) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 681.84(437)(437.3) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 727.94(437)(437.3) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 778.534.4(437)(437.3) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 004(437.3)
    675
      
    $a 004.4'273(437.3)
    675
      
    $a 004.4'277.2(437.3)
    675
      
    $a (063) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 534.86(437)(437.3) $9 MRF $z cze
    675
      
    $a 341.226.5(437)(437.3) $z cze
    710
    02
    $3 nfa_un_auth*0052299 $a Národní technické muzeum
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20070517 $g AACR2 $9 2
    910
      
    $a ABC135

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.