Search results

Records found: 50  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^nfa_un_entry 0003209 xxxk^"
  1. SYS265627
    LBL
      
    00000nam^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20230814112927.4
    010
      
    $a 979-10-320-0423-4 $b brož.
    035
      
    $a (NFA-K)b-00246008
    100
      
    $a 20230322h2023 m 0czey0103 ba
    101
    0-
    $a fre
    102
      
    $a FR
    200
    1-
    $a <Le> cinéma argentique au XXI siècle $e obsolescence et réinvention $f Monise Nicodemos
    210
      
    $a Aix-en-Provence $c Presses Universitaires de Provence $d 2023
    215
      
    $a 291 s. $c il., barev. il.
    225
    2-
    $a Arts $f dirigée par Jean-Luc Lioult
    307
      
    $a Úvod
    320
      
    $a Bibliografie na s. 283-293
    320
      
    $a Bibliografické odkazy
    330
      
    $a Od 90. let 20. století se díky rozšíření digitalizace klasický film konfrontován s problémy zastarávání. Tato studie si klade za cíl prozkoumat „eventuální“ proces zastarávání a nové možnosti uplatnění klasického filmu.
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001687 $a filmová surovina
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001572 $a dějiny filmu $x filmové materiály
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003324 $a technika a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002534 $a technické prostředky filmu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001414 $a 35mm film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001413 $a 16mm film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003770 $a 8mm film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003020 $a formáty kinematografického filmu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003709 $a digitalizace filmu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003209 $a digitální formáty
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003703 $a digitální kinematografie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002559 $a filmová teorie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001927 $a laboratorní práce
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002608 $a umění a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002662 $a video a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001459 $a filmové archivy a instituce
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie
    675
      
    $a (048.8) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 72/79+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.53 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 930.253:791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.1 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791(091) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 771.531.352 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 62+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 771.531.351 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791:004 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 621.38+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32.01 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 778.58 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 771.531.35 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 544.52 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.621 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 539.1.073.7 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 771.531.3 $z cze $9 MRF
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0149822 $a Nicodemos $b Monise $4 070
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20230322 $g AACR2R $9 2
    910
      
    $a ABC135
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYS269510
    LBL
      
    00000nam^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20240130120802.8
    010
      
    $a 978-3-8376-6197-2 $b brož.
    035
      
    $a (NFA-K)b-00249890
    100
      
    $a 20231120h2022 m 0czey0103 ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a DE
    200
    1-
    $a Big screens, small forms $e visual varieties in digital media culture $f Lisa Gotto
    210
      
    $a Bielefeld $c Transcript Verlag $d 2022
    215
      
    $a 263 s. $c il.
    225
    2-
    $a Digital society $v vol. 50
    307
      
    $a Poznámky pod čarou, seznam vyobrazení, citace
    330
      
    $a Filmová teoretička Lisa Gotto zkoumá mediální rozmanitost jako pole napětí mezi velkými a malými formami kultury digitálního obrazu. To zahrnuje na jedné straně pohlcující potenciál velkých obrazových aranžmá, jako je digitální 3D kino, a na druhé straně kompaktnost mobilních obrazových forem, jako jsou filmy pro chytré telefony nebo mediální praktiky Instagramu. Tato kniha, která spojuje bohatou škálu příkladů a zdrojů, představuje mnohostrannou sbírku esejů, které zkoumají transformační potenciál kultury digitálních médií, uvádějí do kontextu její mediálně-technické podmínky a reflektují její sociální důsledky.
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003073 $a média
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001986 $a masmédia
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002436 $a sociologie filmu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003272 $a digitální média a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003209 $a digitální formáty
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001592 $a digitální technika
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002476 $a 3D film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002534 $a technické prostředky filmu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003731 $a digitální distribuce filmů
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003703 $a digitální kinematografie
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067260 $a eseje
    675
      
    $a 316.774 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 316.74:791 $v MRF $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 659.3 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 621.38+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 621.3.037.37 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 778.534.1 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.621 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.64 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (048.8) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (0:82-4) $z cze $9 MRF
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0147058 $a Gotto $b Lisa $f 1976- $4 070
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20231120 $g AACR2R $9 2
    910
      
    $a ABC135
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYS256353
    LBL
      
    00000nam^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20220104100044.8
    010
      
    $a 978-8831487177 $b váz.
    035
      
    $a (NFA-K)b-00236742 $z (NFA-K)b-00236266
    100
      
    $a 20210923f2020 m 0czey0103 ba
    101
    0-
    $a eng
    200
    1-
    $a FFMPEG $e from zero to hero $f by Nick Ferrando
    210
      
    $a [Brescia $c Wondermark $d c2020]
    215
      
    $a vii, 286 s. $c il., vzorce
    307
      
    $a Doporučené zdroje
    307
      
    $a O autorovi
    320
      
    $a Bibliografie na s. 278
    320
      
    $a Rejstřík
    330
      
    $a Základní praktická příručka seznamující s FFMPEG (Fast-Forward-Moving-Picture-Experts-Group), kolekcí svobodného softwaru umožňujícího nahrávání, konverzi a streamovaní digitálního zvuku (audia) a obrazu (videa). Zahrnuje slovník a mnoho pracovních vzorců s vysvětlením syntaxe FFMPEG krok za krokem. Autor popisuje a vysvětluje také několik nástrojů, které pracují společně s FFMPEG, jako jsou ImageMagick, Bento4, GhostScript, WebP Tools a další. Publikace obsahuje také speciální průvodce krok za krokem pro různé možnosti instalace FFMPEG pro platformy MacOS X, Ubuntu a Windows.
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003272 $a digitální média a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002180 $a počítače a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002039 $a multimédia
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003589 $a digitalizace obrazu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003320 $a digitální střih
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003209 $a digitální formáty
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001470 $a audiovizuální prostředky
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067268 $a příručky
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067269 $a metodické příručky
    675
      
    $a 004.4'273 $v MRF $z cze
    675
      
    $a 621.38+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (035) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (072) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 004.38+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 004.032.6 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.64-028.23 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 004.738.5 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 004.4 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 004.032.6 $z cze
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0146378 $a Ferrando $b Nick $f 1981- $4 070
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20210923 $g AACR2R $9 2
    910
      
    $a ABC135
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  4. SYS257975
    LBL
      
    00000nam^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20211213113719.3
    010
      
    $a 978-0-231-19423-5 $b brož. $d Kč 752,00
    035
      
    $a (NFA-K)b-00238364
    100
      
    $a 20211209f2020 m 0czey0103 ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a US
    200
    1-
    $a Spaces mapped and monstrous $e digital 3D cinema and visual culture $f Nick Jones
    210
      
    $a New York $c Columbia University Press $d c2020
    215
      
    $a xii, 287 s. $c il.
    225
    2-
    $a Film and culture $e <a> series of Columbia University Press $f edited by John Belton
    307
      
    $a Úvod
    307
      
    $a Poznámky
    320
      
    $a Bibliografie na s. 265-280
    320
      
    $a Rejstřík
    330
      
    $a Kniha Spaces Mapped and Monstrous zkoumá „paradoxní“ povahu 3D kinematografie a nabízí kritickou analýzu této nedílné součásti současné kultury. S ohledem na zvláštní vizuální kvality 3D a jeho propojení s širšími digitálními systémy studuje Nick Jones produkci a projekci 3D filmů v rámci estetických, technologických a historických souvislostí. Zkoumá vztah 3D s počítačovým rozhraním, virtuální realitou a digitálními sítěmi. Publikace zahrnuje podrobnou analýzu široké škály filmů - včetně Avatara (2009), Sbohem jazyku (2014), Láska (2015) a Souboj titánů (2010) - a dokládá, že 3D není pouhým rozšířením 2D kinematografie, ale že má své vlastní jedinečné vlastnosti. Kniha spojuje mediální archeologii, digitální teorii a textovou analýzu a poskytuje nový pohled na význam 3D pro současnou vizuální kulturu.
    605
      
    $3 nfa_un_auth*0089621 $a Avatar $k 2009 $n film
    605
      
    $3 nfa_un_auth*0099046 $a Souboj Titánů $k 2010 $n film
    605
      
    $3 nfa_un_auth*0120988 $a Sbohem jazyku $k 2014 $n film
    605
      
    $3 nfa_un_auth*0125026 $a Love $k 2015 $n film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002476 $a 3D film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002538 $a technický vývoj
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002535 $a technické vybavení
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002677 $a vnímání
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002262 $a produkce
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002588 $a filmová tvorba
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003046 $a filmoví tvůrci
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003073 $a média
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003774 $a mediální studia a výzkum
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002559 $a filmová teorie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001688 $a filmová věda a výzkum
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003209 $a digitální formáty
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001592 $a digitální technika
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001652 $a experimentální film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003276 $a počítačem generovaný obraz
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002180 $a počítače a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001434 $a akční film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001659 $a fantasy film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002644 $a vědecko-fantastický film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003564 $a virtuální realita
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002762 $a zvláštní efekty
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002534 $a technické prostředky filmu
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0068829 $a analýzy
    675
      
    $a 791.22-028.77 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.221.8 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.221.7 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.221.8:82-311.9 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 316.774 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 316.774:37.016 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 316.774:303 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 004.38+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 004.946 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (048.83) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (048.8) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.63 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.62-026.15 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.63-051 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32.01 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 7.073:791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 778.534.1 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 621.38+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 621.3.037.37 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 778.534.6 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.621 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 778.534.1 $z cze $9 MRF
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0146927 $a Jones $b Nick $4 070
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20211209 $g AACR2R $9 2
    910
      
    $a ABC135
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  5. SYS249625
    LBL
      
    00000nam^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20201021094234.4
    010
      
    $a 978-0-19-093864-2 $b brož.
    035
      
    $a (NFA-K)b-00228341
    100
      
    $a 20200917f2020 m 0czey0103 ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a US
    200
    1-
    $a Cinema expanded $d avant-garde film in the age of intermedia $f Jonathan Walley
    210
      
    $a New York $c Oxford University Press $d c2020
    215
      
    $a viii, 561 s. $c il., schém., diagramy
    307
      
    $a Úvod
    307
      
    $a Poznámky v textu
    320
      
    $a Rejstřík
    330
      
    $a Tato monografie je výsledkem více než dvacetiletého bádání v oblasti "expanded cinema", tzn. širokého spektra audiovizuálních situací, které přechází za hranice samotného umění a filmu. Podle Walleyho se expanded cinema neodklání od tradic a forem filmu, ale naopak přirozenou povahu filmu prosazuje a posiluje také uměleckou autonomii. Autor se dále zamýšlí nad pozicí expanded cinema v rámci historie avantgardního filmu a uvádí, že nabízí prostředky tvůrcům filmové avantgardy bez ohledu na jejich různé styly, formy vyjádření, zájmy apod. Walley zkoumá tvorbu známých autorů v 60. a 70. letech 20. století (Andy Warhol, Robert Whitman, Nam June Paik), ale rovněž se věnuje méně známým dílům. Přináší komplex úvah o povaze filmu a přispívá do tak do současné akademické debaty o osudu pohyblivého obrazu v digitální éře.
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003365 $a expanded cinema $z 1964-2018
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001572 $a dějiny filmu $y země světa $z 1964-2018
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001652 $a experimentální film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001484 $a avantgardní film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002422 $a směry v dějinách filmu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002605 $a umělecké směry ve filmu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001600 $a divadlo a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002608 $a umění a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003193 $a umění
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003680 $a projekce mimo kina
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003148 $a digitální záznam zvuku
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003272 $a digitální média a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001590 $a DVD a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003209 $a digitální formáty
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003321 $a digitální projekce
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001592 $a digitální technika
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003046 $a filmoví tvůrci
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003049 $a filmoví umělci
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002534 $a technické prostředky filmu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001810 $a internet a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002180 $a počítače a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003564 $a virtuální realita
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003272 $a digitální média a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001470 $a audiovizuální prostředky
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie
    675
      
    $a 778.55 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 778.534.4 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.63-051 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 7.071.2 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 004.738.5+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 004.38+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 004.946 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 72/79+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 72/76 $v MRF $z cze
    675
      
    $a 004.085.4 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 621.38+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (0.034.2)791.65 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (0.034.2)778.2 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 621.3.037.37 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (048.8) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.1 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791(091) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.22 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.22-028.77 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 792+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.621 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.21 $z cze $9 MRF
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0143986 $a Walley $b Jonathan $4 070
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20200917 $g AACR2R $9 2
    910
      
    $a ABC135
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  6. SYS249756
    LBL
      
    00000nam^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20201015181039.9
    010
      
    $a 978-0-231-19593-5 $b brož.
    035
      
    $a (NFA-K)b-00228472
    100
      
    $a 20200924f2020 m 0czey0103 ba
    101
      
    $a eng
    102
      
    $a US
    200
    1-
    $a Film studies $e <an> introduction $f Ed Sikov
    205
      
    $a 2nd ed.
    210
      
    $a New York $c Columbia University Press $d c2020
    215
      
    $a 245 s. $c il.
    225
    2-
    $a Film and Culture $e <a> series of Columbia University Press $f edited by John Belton
    307
      
    $a Předmluva
    307
      
    $a Úvod
    307
      
    $a Slovníček termínů
    320
      
    $a Rejstřík
    330
      
    $a Kniha je úvodem do akademické disciplíny "film studies", která se zabývá různými teoretickými, historickými a kritickými přístupy k filmům (někdy zahrnuta do mediálních studií). Filmová studia se hlavně zajímají o zkoumání narativních, uměleckých, kulturních, ekonomických a politických důsledků filmu; zaujímají řadu kritických přístupů k analýze produkce, teoretického rámce, kontextu a tvorby. Autor se věnuje základním prvkům formální filmové analýzy, od expresivního obsahu jednotlivých obrazů až po způsoby jejich vzájemného propojení obrazů; od struktur narativních scénářů až po základy kinematografie, speciální efekty a zvuk. Publikace je určena zejména studentům oboru Filmová studia v USA a v Kanadě a proto Sikov uvádí příklady hlavně z americké produkce.
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002559 $a filmová teorie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001646 $a filmová estetika
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003765 $a filmová mizanscéna
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003671 $a stylistické prostředky
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003404 $a analýza obrazu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001729 $a herecká metoda
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001731 $a filmové herectví
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002201 $a pohyb kamery
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002763 $a zvuk ve filmu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002769 $a zvukový střih
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002770 $a filmové žánry
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002762 $a zvláštní efekty
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001791 $a ideologie a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003589 $a digitalizace obrazu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003709 $a digitalizace filmu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003209 $a digitální formáty
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002604 $a umělecké prostředky filmu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002588 $a filmová tvorba
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002482 $a střih
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002484 $a střihová montáž
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002067 $a narativní film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002066 $a narace ve filmu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001688 $a filmová věda a výzkum
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002710 $a filmové vzdělávání
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001922 $a filmové kursy
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067268 $a příručky
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067226 $a učebnice
    675
      
    $a 791.635 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32.01 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.24 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 778.534.4 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 778.534.48 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 316.75+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 004.4'273 $v MRF $z cze
    675
      
    $a 791:004 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 621.38+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 778.534.6 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.636:778.53 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.62-026.15 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.636 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.623.1 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.22 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.3 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32.01:111.852 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.51 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (035) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (048.8) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (075) $z cze $9 MRF
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0098957 $a Sikov $b Ed $f 1957- $4 070
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20200924 $g AACR2R $9 2
    910
      
    $a ABC135
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  7. SYS252648
    LBL
      
    00000nam^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20210406095918.5
    010
      
    $a 978-80-7422-762-2 $b brož. $d Kč 294,00
    035
      
    $a (NFA-K)b-00233036
    100
      
    $a 20210308h2020 m 0czey0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Financování filmu jako aspekt kulturní politiky $f Petr Bilík
    205
      
    $a Vyd. 1.
    210
      
    $a Praha $c NLN $d 2020
    215
      
    $a 202 s. $c il.
    300
      
    $a Anglické resumé
    300
      
    $a Chronologický přehled
    306
      
    $a Vydáno pro: Centrum pro transdisciplinární výzkum kulturních fenoménů ve středoevropských dějinách: obraz, komunikace, jednání
    320
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a jmenný rejstřík
    330
      
    $a Studie Petra Bilíka napsaná v rámci grantového projektu "Centrum pro transdisciplinární výzkum kulturních fenoménů ve středoevropských dějinách: obraz, komunikace, jednání". Publikace v první části představuje tematickou oborovou literaturu včetně kvalifikačních prací a následně sleduje vývoj vztahu státu a kinematografie na detailně vykresleném pozadí proměn národní kulturní politiky od roku 1989 až téměř do současnosti. Autor popisuje děje, které provázely privatizaci filmové sféry po pádu bývalého režimu; přináší řadu faktů, která tento složitý proces dokládají (př. mnozí filmaři nebyli počátkem 90. let vůbec připraveni na vpád tvrdě kapitalistických poměrů). Snaží se rozkrýt, jak zdlouhavé institucionální ukotvování podpory filmové produkce a nesnadné vyjednávání mezi filmovým sektorem a státem spoluutvářelo postoj a očekávání vlády i veřejnosti vůči domácí kinematografii. Proto napříč textem zohledňuje také společenské struktury, v rámci nichž bylo dobové mínění o kultuře utvářeno. Bilík vzhledem ke svému dalekosáhlejšímu chápání národní kinematografie neopomíjí při popisu jejího konstituování ani zahraniční koprodukční programy, otázku českých kin a jejich digitalizace nebo založení České filmové a televizní akademie. Podstatnou část knihy zabírá velmi podrobná rekapitulace obtížného prosazování novely zákona o Státním fondu pro podporu a rozvoj české kinematografie, která by patřičně reagovala na aktuální postavení kinematografie u nás i v zahraničí.
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002213 $a politika a film $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001936 $a legislativa $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001695 $a financování $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003194 $a kultura $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003195 $a kultura a společnost $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002465 $a stát a film $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002262 $a produkce $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002283 $a filmový průmysl
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001633 $a ekonomika a film $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002126 $a obchodní podnikání a film $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002258 $a privatizace filmu $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001936 $a legislativa $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002469 $a státní regulace $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002004 $a mezinárodní spolupráce
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003073 $a média
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003209 $a digitální formáty
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003709 $a digitalizace filmu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002467 $a státní podpora $y Česko
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie
    675
      
    $a 316.774 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 621.38+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791:004 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 316.4.063.34 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.63 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.61 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 338+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 658.114+791 $v cze $9 MRF
    675
      
    $a 338.246.025.88:791.6 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 321+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 316.7
    675
      
    $a 316.72/.75 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 32+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 34:791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 336 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 06.047.84 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (048.8) $z cze $9 MRF
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0063997 $a Bilík $b Petr $f 1974- $4 070
    712
    02
    $3 nfa_un_auth*0145179 $a Centrum pro transdisciplinární výzkum kulturních fenoménů ve středoevropských dějinách: obraz, komunikace, jednání $c projekt
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20210308 $g AACR2R $9 2
    910
      
    $a ABC135
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  8. SYS258554
    LBL
      
    00000nam^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20220127160425.5
    010
      
    $a 0 86196 746 9 $b brož.
    035
      
    $a (NFA-K)b-00238943
    100
      
    $a 20220117f2019 m 0czey0103 ba
    101
    1-
    $a eng $c ita
    102
      
    $a GB
    200
    1-
    $a Silver screen to digital $e <a> brief history of film technology $f Carlo Montanaro $g translated from Italian by Liam Mac Gabhann
    210
      
    $a Barnet $c John Libbey Publishing $d c2019
    215
      
    $a 146 s., [14] s. obr. příl., [2] s. barev. obr. příl. $c il., barev. il.
    320
      
    $a Rejstřík
    330
      
    $a Italský filmový historik Carlo Montanaro sleduje ve své knize historii filmové techniky od vynálezu celuloidu až po počítačem generovaný obraz (CGI). V jednotlivých kapitolách sleduje vývoj techniky a důležité osobnosti, které tento vývoj ovlivnily (Lumière, Edison, Mèliès apod.).
    600
    -1
    $3 nfa_un_auth*0065980 $a Edison $b Thomas Alva $f 1847-1931 $x americký vynálezce $y Spojené státy americké
    600
    -1
    $3 nfa_un_auth*0000551 $a Méliès $b Georges $f 1861-1938 $x francouzský režisér, průkopník trikové kinematografie $y Francie
    600
    -1
    $3 nfa_un_auth*0070412 $a Lumière $b Auguste $f 1862-1954 $x francouzský vynálezce kinematografu $y Francie
    600
    -1
    $3 nfa_un_auth*0001009 $a Lumière $b Louis L. $f 1864-1954 $x francouzský vynálezce kinematografu $y Francie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003085 $a kinematografie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002538 $a technický vývoj
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003324 $a technika a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003244 $a technika ve filmu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002422 $a směry v dějinách filmu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001832 $a kamera
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002201 $a pohyb kamery
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002252 $a prehistorie filmu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003166 $a objevitelé a vynálezci
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003335 $a dějiny filmu $x němá éra $z 1895-1900
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003155 $a dějiny filmu $x éra přechodu ke zvukovému filmu
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003154 $a dějiny filmu $x zvuková éra
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003429 $a filmová řeč
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003209 $a digitální formáty
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003272 $a digitální média a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001592 $a digitální technika
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002180 $a počítače a film
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie
    675
      
    $a 778.5 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 62+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.636:778.53 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.21 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.1"-1895" $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 001.894-051
    675
      
    $a 791.23 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.11"1895-1900" $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.11/.12 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 621.38+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 621.3.037.37 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 004.38+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.3 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.12 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (048.8) $z cze $9 MRF
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0147132 $a Montanaro $b Carlo $f 1946- $4 070
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20220117 $g AACR2R $9 2
    910
      
    $a ABC135
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  9. SYS248775
    LBL
      
    00000nam^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20201015180513.9
    010
      
    $a 978-80-7331-452-1 $b brož.
    020
      
    $a CZ $b cnb003157889
    035
      
    $a (NFA-K)b-00227508
    100
      
    $a 20200812h2018 m 0czey0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Metodiky digitalizace národního filmového fondu metodou DRA $e metodiky hodnocení kvality filmového obrazu z pohledu zrakového vjemu diváka s cílem vytvoření rovnocenné restaurované digitální kopie v porovnání s mateřskými archivními filmovými obrazovými zdroji $f Marek Jícha ... [et al.]
    205
      
    $a 1. vyd.
    210
      
    $a Praha $c Akademie muzických umění v Praze (Nakladatelství AMU) $d 2018
    215
      
    $a 739 s. $c il., barev. il., tabulky, grafy
    304
      
    $a Další autoři: Jaromír Šofr, Jiří Myslík, Josef Pecák, Jiří Macák, Antonín Weiser, Ivo Mathé, Petr Páta, Pavel Rejholec, Petr Neubauer, Karel Fliegel, Miloslav Novák, František Rund, Libor Husník, Vidu Gunaratna, Jiří Šimunek, Stanislav Vítek, Martin Procházka, Daniel Souček, Martin Piškula, Miroslav Jedlička, Zdeněk Stuchlík
    307
      
    $a Název a cíl projektu
    307
      
    $a Seznam použité literatury
    307
      
    $a Seznam publikací, které předcházely metodice a byly publikovány, případně výstupy z originální práce
    307
      
    $a Certifikáty jednotlivých metodik
    330
      
    $a Práce je dílem výzkumného týmu Akademie múzických umění v Praze, vznikla v rámci programu aplikovaného výzkumu Národní kulturní identity Ministerstva kultury České republiky v letech 2013-2017. Publikace obsahuje sedm certifikovaných metodik DRA (Digitálně Restaurovaný Autorizát), které zachovávají původní vzhled obrazu i charakter zvuku a zároveň řeší problém kontroly autorů nad digitalizací filmů. Mezi přílohami najdeme: chronologické přehledy kinematografických materiálů vyráběných v období let 1888-1950 a 1951-2016; časové osy materiálů Eastman Kodak, Agfa Wolfen, Orwo Wolfen, Agfa Leverkusen, Gevaert, Du Pont, Fuji, Ilford, Ansco, Ferrania, Foma Cine F; filmové kopírky 35 mm a vyvolávací stroje 35 a 16 mm používané ve Filmové laboratoři Barrandov apod.
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003589 $a digitalizace obrazu $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003588 $a digitalizace $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002254 $a preservace filmů $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001688 $a filmová věda a výzkum $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003085 $a kinematografie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003709 $a digitalizace filmu $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001927 $a laboratorní práce
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003591 $a digitalizace zvuku $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003209 $a digitální formáty
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001687 $a filmová surovina
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003020 $a formáty kinematografického filmu
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067268 $a příručky
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067269 $a metodické příručky
    675
      
    $a 778.58 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (035) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (072) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 7.025 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 930.253:025.85 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 778.5 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 791.32 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 556.012 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 771.531.3 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 004.4'273 $v MRF $z cze
    675
      
    $a 004 $v MRF $z cze
    675
      
    $a 791:004 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 004.4'277.2 $v MRF $z cze
    675
      
    $a 621.38+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 771.531.35 $z cze $9 MRF
    702
    -1
    $3 nfa_un_auth*0003918 $a Jícha $b Marek $f 1959- $4 070
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20200812 $g AACR2R $9 2
    910
      
    $a ABC135
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  10. SYS257933
    LBL
      
    00000nam^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20220211142747.1
    010
      
    $b Váz.
    035
      
    $a (NFA-K)b-00238322
    100
      
    $a 20211210d2017 m 0czey0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Autenticita a digitální informace $z eng $d Authenticity and digital information $e disertační práce $f Ladislav Cubr
    210
      
    $a Praha $c Univerzita Karlova, Filozofická fakulta $d 2017
    215
      
    $a 227 l.
    300
      
    $a Anglické resumé
    300
      
    $a Na tit. s.: Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií a knihovnictví. Studijní program: Informační studia a knihovnictví. Studijní obor: Informační věda. Školitel: prof. RNDr. Jiří Ivánek, CSc.
    320
      
    $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    330
      
    $a Disertace je zaměřena na problematiku autenticity digitalizátů knih, a to v celém jejich životním cyklu (produkce, archivace, zpřístupňování). Nejprve je přiblížen základní konceptuální rámec pro řízení životního cyklu digitálních dokumentů v organizacích (norma ISO 14721). Dále je představen současný stav problematiky řízení životního cyklu digitalizátů knih (tedy předmět autenticity). Poté jsou představeny relevantní tematizace autenticity digitálních dokumentů a provedena jejich analýza a revize. Výsledky této revize (obecný rámec pro zkoumání autenticity) jsou uplatněny pro specifikaci požadavků autenticity pro digitalizáty knih. Tato konceptualizace zahrnuje podrobnou analýzu problémů, které ohrožují autenticitu v životním cyklu digitalizovaných dokumentů. Na základě vybraných zjištění této konceptualizace je následně vypracován doporučený postup pro udržení autenticity digitalizátů knih, obsahující obecné principy i doporučení specifická pro konkrétní fáze jejich životního cyklu. Tento postup je dále podrobněji specifikován pro jedno z dílčích řešení problému zachování autenticity digitalizovaných dokumentů v celém jejich životním cyklu, kterým je systém perzistentní identifikace.
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003587 $a digitalizace dokumentů
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003590 $a digitální archivy
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003586 $a digitální knihovny
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003209 $a digitální formáty
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002114 $a normy
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067289 $a disertace
    675
      
    $a 006.3/.8 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 002.2:004 $v MRF $z cze
    675
      
    $a 930.25:004.08
    675
      
    $a 025:004.08 $9 ph
    675
      
    $a 621.38+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (043.3) $z cze $9 MRF
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0141196 $a Cubr $b Ladislav $f 1976- $4 070
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20211210 $g AACR2R $9 2
    910
      
    $a ABC135
    T85
      
    $x existuji fulltexy

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.