Search results

Records found: 25  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^nfa_un_entry 0003214 xxxk^"
  1. TitlePress reset
    Subtitlevzestupy a pády ve videoherním průmyslu
    Author infoJason Schreier; z anglického originálu ... přeložil Filip Drlík
    Author Schreier Jason (1987-)
    Další autoři Drlík Filip (1986-)
    Issue1. vyd.
    Issue data Brno : Host, 2023
    Physical description- 302 s.
    ISBN978-80-275-1147-1 (brož.)
    Doc. KindALF - Non-fiction
    Databasexxxk - Books
    Call numberTrack No.LocationSublocationInfo
    434220122873FONDSKLADIn-Library Use Only
    Press reset

    book

    Press reset
  2. TitleReplayed
    Subtitleessential writings on software preservation and game histories
    Author infoHenry Lowood; edited by Raiford Guins, with a foreword by Matthew G. Kirschenbaum and an interwiew by T. L. Taylor
    Author Lowood Henry (1953-)
    Další autoři Guins Raiford Kirschenbaum Matthew G. Taylor T. L. (1967-)
    Issue data Baltimore : Johns Hopkins University Press, 2023
    Physical description- xvi, 358 s.: il.
    ISBN978-1-4214-4594-6 (brož.)
    Doc. KindASD - Studies
    Databasexxxk - Books
    Call numberTrack No.LocationSublocationInfo
    435910123693FONDSKLADborrowed (until 07.07.2025)
    Replayed

    book

    Replayed
  3. TitleThe videogame industry does not exist
    Subtitlewhy we should think beyond commercial game production
    Author infoBrendan Keogh
    Author Keogh Brendan
    Issue data Cambridge, Massachusetts : The MIT Press, c2023
    Physical description- xi, 254 s.: il.
    ISBN978-0-262-54540-2 (brož.)
    Doc. KindASD - Studies
    Databasexxxk - Books
    Call numberTrack No.LocationSublocationInfo
    435880123690FONDSKLADborrowed (until 07.07.2025)
    43588-A0123761FONDSKLAD
    The videogame industry does not exist

    book

    The videogame industry does not exist
  4. TitleOpen history
    SubtitleArchäologie des Retrocomputings
    Author infoStefan Höltgen
    Author Höltgen Stefan (1971-)
    Issue data Berlin : Kulturverlag Kadmos, c2022
    Physical description- 422 s.: il. (některé barev.), faksim.
    EditionBerliner (Programm) einer Medienwissenschaft Bd. 15
    ISBN978-3-86599-475-2 (váz.)
    Doc. KindASD - Studies
    Databasexxxk - Books
    Call numberTrack No.LocationSublocationInfo
    435860123688FONDSKLADborrowed (until 07.07.2025)
    Open history

    book

    Open history
  5. TitleMaking videogames
    Author infoDuncan Harris & Alex Wiltshire
    Author Harris Duncan
    Další autoři Harris Duncan (1975-)
    Issue1st publ.
    Issue data London ; New York : T&H, 2022
    Physical description- 255 s.: barev. il.
    ISBN978-0-500-02314-3 (váz.)
    Doc. KindAPV - Popular scientific works
    Databasexxxk - Books
    Call numberTrack No.LocationSublocationInfo
    II-84300122566FONDSKLADIn-Library Use Only
    Making videogames

    book

    Making videogames
  6. TitleKlauzury Filmové a televizní fakulty Akademie múzických umění 2022
    Author infovydala Akademie múzických umění v Praze; editor: Nikola Sedloňová
    Author Akademie múzických umění v Praze. Filmová a televizní fakulta
    Další autoři Sedloňová Nikola (1995-)
    Issue1. vyd.
    Issue data Praha : Akademie muzických umění v Praze (Nakladatelství AMU), 2022
    Physical description- 111 s.
    ISBNISBN 978-80-7331-646-4 (pdf)
    Doc. KindASB - Proceedings
    Databasexxxk - Books
    Infoe-document is available for registered users only
    book

    book

  7. TitleJak obehrát železnou oponu
    Subtitlepočítačové hry a participativní kultura v normalizačním Československu
    Author infoJaroslav Švelch; z anglického originálu ... přeložili Daniel Dolenský a Petra Jelínková, úprava překladu Jaroslav Švelch, doslov Sangita Shresthová a Henry Jenkins
    Author Švelch Jaroslav (1981-)
    Další autoři Dolenský Daniel (1984-) Jelínková Petra Shrestha Sangita (1974-) Jenkins Henry (1958-)
    IssueVyd. 1.
    Issue data Praha : Filip Tomáš - Akropolis, 2021
    Physical description- 411 s.: il.
    Edition#POPs sv. 6
    ISBN978-80-7470-317-1 (brož.)
    Doc. KindADS - History of specialized
    Databasexxxk - Books
    Call numberTrack No.LocationSublocationInfo
    434210122872FONDSKLADIn-Library Use Only
    Jak obehrát železnou oponu

    book

    Jak obehrát železnou oponu
  8. TitleGame history and the local
    Author infoMelanie Swalwell, editor
    Další autoři Swalwell Melanie (1972-)
    Issue data Cham : Palgrave Macmillan, c2021
    Physical description- xv, 240 s.: il.
    EditionPalgrave games in context
    ISBN978-3-030-66424-4 (brož.)
    Doc. KindASD - Studies
    Databasexxxk - Books
    Call numberTrack No.LocationSublocationInfo
    435700123593FONDSKLADborrowed (until 07.07.2025)
    Game history and the local

    book

    Game history and the local
  9. TitleWorkshop herního designu
    Subtitleprůvodce tvorbou inovativních her
    Author infoTracy Fullertonová; s předmluvou Erica Zimmermana, z anglického originálu ... přeložil Daniel Dolenský
    Author Fullerton Tracy (1965-)
    Další autoři Zimmerman Eric (1969-) Dolenský Daniel (1984-)
    IssueVyd. 1.
    Issue data V Praze : NAMU, Nakladatelství Akademie múzických umění, c2021
    Physical description- xxxiii, 525 s.: barev. il., portréty
    ISBN978-80-7331-568-9 (brož.)
    Doc. KindAPC - Handbooks
    Databasexxxk - Books
    Call numberTrack No.LocationSublocationInfo
    430090121545FONDSKLADIn-Library Use Only
    Workshop herního designu

    book

    Workshop herního designu
  10. TitleUnderstanding video games
    Subtitlethe essential introduction
    Author infoSimon Egenfeldt-Nielsen, Jonas Heide Smith, and Susana Pajares Tosca
    Author Egenfeldt-Nielsen Simon (1975-)
    Další autoři Smith Jonas Heide (1975-) Pajares Tosca Susana
    Issue4th ed.
    Issue data New York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2020
    Physical description- xiii, 399 s.: il.
    ISBN978-1-138-36299-4 (váz.)
    Doc. KindAMO - Monographies
    Databasexxxk - Books
    Call numberTrack No.LocationSublocationInfo
    435730123596FONDSKLADborrowed (until 07.07.2025)
    Understanding video games

    book

    Understanding video games

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.