Search results

Records found: 2  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^nfa_un_auth 0085627 xcla^"
  1. TitleVliv reklamy a její prodejní a kulturní moc
    Subtitleúvod k textu "Vybíraví, nebo podvádění? Mladí lidé coby konzumenti reklamy/umění"
    Author infoJakub Korda
    Author Korda Jakub
    Physical description- 2 il.
    Source document  Cinepur, Roč. 16, č. 53 (09.10.2007), s. 0010-0011
    Other Interrelated Works  Discriminating or duped? : Young people as consumers of advertising/art  /   Nava Mica (195-?);  Nava Orson
    NoteRubrika: Téma. - Hlavičkový název: Téma - Film jako reklama
    AnnotationČlánek zavádí důležité odlišení mezi mocí reklamy působit ekonomicky (tj. prodávat) a mezi kulturní mocí (tzv. vyvolávat jednání související s tržní logikou). Text má sloužit jako úvod k překladu slavného eseje Micy Navy a Orsona Navy Vybíraví, nebo podvádění.
    Keywords reklama a film * mládež a film * psychologický vliv filmu * vliv filmu na mládež * reklamní film * umění a film * umění
    Form. Descr. studie, úvodníky
    UDC659.1+791, 316.346.32-053.6+791, 791.43-053.6, 791:659.1, 72/79+791, 72/76, (048.8), (046)
    Languagecze - Czech
    CountryCZ - Czech Republic
    Doc. KindRP - Articles
    Catal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    NFA Control Number(NFA-K)b-00086379
    Call numberII-6619/2007
    Databasexcla - ARTICLES
  2. TitleVybíraví nebo podvádění?
    Subtitlemladí lidé coby konzumenti reklamy/umění
    Author infoMica Nava, Orson Nava; překlad Jakub Korda
    Author Nava Mica (195-?)
    Další autoři Nava Orson Korda Jakub
    Physical description- 6 il.
    Source document  Cinepur, Roč. 16, č. 53 (09.10.2007), s. 0012-0016
    Original  Discriminating or duped? : young people as consumers of advertising/art  /   Nava Mica (195-?);  Nava Orson
    NoteRubrika: Téma. - Hlavičkový název: Téma - Film jako reklama
    AnnotationPřeklad slavného eseje Vybíraví nebo podvádění? Mladí lidé coby konzumenti reklamy/umění, prvně publikovaného v Cultural Studies 1/1990. Text uvádí tezi, že mladá generace konzumentů má neobyčejně vycvičené schopnosti čtení mediálních sdělení a umí reklamu použivat i jinak, než jí pouze podléhat.
    Keywords filmová estetika * mládež a film * vliv filmu na mládež * psychologický vliv filmu * reklama a film * reklamní film * reklama v kinech * televizní reklama a film
    Form. Descr. studie
    UDC791.65, 659.1:654.198, 791.32.01:111.852, 316.346.32-053.6+791, 791.43-053.6, 659.1+791, 791:659.1, (048.8), (046)
    Languagecze - Czech
    CountryCZ - Czech Republic
    Doc. KindRP - Articles
    Catal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    NFA Control Number(NFA-K)b-00086383
    Call numberII-6619/2007
    Databasexcla - ARTICLES


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.