Number of the records: 1  

Spreadable media

  1. Spreadable media : creating value and meaning in a networked culture / Henry Jenkins, Sam Ford, and Joshua Green. -- New York ; London : New York University Press, 2013. -- xv, 351 s. -- (Postmillennial pop). -- Předmluva, úvod, výňatky, poznámky na s. 307-312, o autorech - Bibliografie na s. 313-331, rejstřík - Průvodce novými normami, formami, kulturami, iniciativami a společenskými jevy, které umožňují vytvářet síťovou komunikační kulturu. Monografie mapuje a dokládá na příkladech z hudby, her, komiksů, televize, reklamy a PR průmyslu zásadní změny, k nimž dochází v našem současném mediálním prostředí, prostoru, kde korporace již pevně řídí distribuci médií a mnozí z nás jsou přímo zapojeny do šíření obsahu. -- ISBN 978-0-8147-4350-8 (váz.)

    1. média 2. vývoj médií 3. masmédia 4. digitální média a film 5. digitální technika 6. elektronická média a film 7. internet a film 8. monografie

    I. Jenkins, Henry, 1958-
    II. Ford, Sam, 1983-
    III. Green, Joshua

    316.774+659.3+621.3.037.37+621.38+791+004.738.5+791+(048.8)
    ABC135

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.