Number of the records: 1  

Vybíraví nebo podvádění?

  1. Nava, Mica, 195-?

    Vybíraví nebo podvádění? : mladí lidé coby konzumenti reklamy/umění / Mica Nava, Orson Nava ; překlad Jakub Korda. -- 6 il. -- Rubrika: Téma - Hlavičkový název: Téma - Film jako reklama - Překlad slavného eseje Vybíraví nebo podvádění? Mladí lidé coby konzumenti reklamy/umění, prvně publikovaného v Cultural Studies 1/1990. Text uvádí tezi, že mladá generace konzumentů má neobyčejně vycvičené schopnosti čtení mediálních sdělení a umí reklamu použivat i jinak, než jí pouze podléhat. - Název originálu: Discriminating or duped? : young people as consumers of advertising/art / Nava, Mica, 195-? ; Nava, Orson

    In Cinepur. -- ISSN 1210-678x. -- Roč. 16, č. 53 (09.10.2007), s. 0012-0016

    1. filmová estetika 2. mládež a film 3. vliv filmu na mládež 4. psychologický vliv filmu 5. reklama a film 6. reklamní film 7. reklama v kinech 8. televizní reklama a film 9. studie

    I. Nava, Orson
    II. Korda, Jakub
    III. Nava, Mica, 195-?. Discriminating or duped? : young people as consumers of advertising/art
    IV. Cinepur. -- Roč. 16, č. 53 (09.10.2007), s. 0012-0016

    791.65+659.1:654.198+791.32.01:111.852+316.346.32-053.6+791+791.43-053.6+659.1+791+791:659.1+(048.8)+(046)
    ABC135
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.