Number of the records: 1  

Videoklip

  1. Szczepanik, Petr, 1974-

    Videoklip : proměna diváka a elektronická tělesnost. Pragmatický obrat v teorii filmu a populární kultury [1. díl]. 3. část, Teorie videoklipu a jeho diváka / Petr Szczepanik. -- Literatura - Hlavičkový název: Téma Postmoderní neo-televize, videoklip a divák současné audiovizuální kultury - Členění videoklipů do různých podkategorií podle některých předních světových filmových teoretiků. Typologie videoklipu. Videoklip v kontextu neo-televize. Paleo-televize. Reklamní rozměr videoklipu.

    In Biograph. -- Roč. 2, č. 5 (1998), s. 27-35

    1. filmová teorie 2. videoklipy 3. televize 4. televizní reklama a film 5. studie

    I. Biograph. -- Roč. 2, č. 5 (1998), s. 27-35

    791.32.01+791.22+654.191+659.1:654.198+(048.8)+(046)
    ABC135
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.