Number of the records: 1  

Kreativní výzkum

  1. Collins, Hilary, 1976-

    Kreativní výzkum / Hilary Collinsová. -- 1. vyd. -- Institut umění - Divadelní ústav. -- 207 s.

    Kniha si klade za cíl prohloubit porozumění roli výzkumu v kreativních průmyslech a vyzdvihnout důležitost výzkumu coby způsobu potvrzení hodnoty tvůrčí činnosti. Tento český překlad může posloužit jako průvodce studentům designu a designového managementu, architektury, marketingu, mediální komunikace, uměleckých oborů, humanitních a společenských věd, a obchodních studií, stejně jako všem, kteří v těchto oblastech již působí. Autorka má bohaté zkušenosti s výukou výzkumných metod a vedením diplomových a disertačních prací v oblasti designového managementu a obchodu v rámci tvůrčích odvětví ve Velké Británii, Evropě a na Blízkém východě. -- ISBN 978-80-7008-386-4 (Institut umění - Divadelní ústav ; brož.). -- ISBN 978-80-7485-125-4 (Barrister & Principal ; brož.)

    1. filmová věda a výzkum 2. metodologie filmové vědy 3. příručky

    I. Collins, Hilary, 1976-. Creative research : the theory and practice of research for the creative industries

    791.32+338+001.8+(035)
    ABC135

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.