Number of the records: 1
Hudba v reklamě a dalších oblastech marketingové komunikace
- Bačuvčík, Radim, 1975-
Hudba v reklamě a dalších oblastech marketingové komunikace / Radim Bačuvčík. -- 1. vyd. -- VeRBuM. -- 220 s.
Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. -- ISBN 978-80-87500-51-4 (váz.)
1. hudba a film 2. reklama a film 3. reklamní film 4. monografie
I. Názov : Hudba v reklamě
78+791+659.1+791+791:659.1+(048.8)
ABC135
Number of the records: 1