Number of the records: 1  

Hudba v reklamě a dalších oblastech marketingové komunikace

  1. Bačuvčík, Radim, 1975-

    Hudba v reklamě a dalších oblastech marketingové komunikace / Radim Bačuvčík. -- 1. vyd. -- VeRBuM. -- 220 s.

    Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. -- ISBN 978-80-87500-51-4 (váz.)

    1. hudba a film 2. reklama a film 3. reklamní film 4. monografie

    I. Názov : Hudba v reklamě

    78+791+659.1+791+791:659.1+(048.8)
    ABC135

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.