Number of the records: 1  

Televizně-reklamní příběh

  1. Filip, Ota, 1930-2018

    Televizně-reklamní příběh / Ota Filip

    In Rozrazil. -- ISSN 1801-4755. -- [Roč. 3], č. 1 (2008), s. 62

    Zamyšlení nad rušivým účinkem vkládání televizních reklamních bloků do uváděných filmů a nad vlivem reklam na chování zákazníků při nákupu zboží.

    1. reklama a film 2. televizní reklama a film 3. televize, filmy uvedené 4. psychologický vliv televize 5. sociologie a film 6. fejetony

    I. Rozrazil. -- [Roč. 3], č. 1 (2008), s. 62

    7.097:791+659.1+791+659.1:654.198+316.74+791+(0:82-4)+(046)
    ABC135
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.