Number of the records: 1
Vybíraví nebo podvádění?
- Nava, Mica, 195-?
Vybíraví nebo podvádění? / Mica Nava, Orson Nava
In Cinepur. -- ISSN 1210-678x. -- Roč. 16, č. 53 (09.10.2007), s. 0012-0016
Překlad slavného eseje Vybíraví nebo podvádění? Mladí lidé coby konzumenti reklamy/umění, prvně publikovaného v Cultural Studies 1/1990. Text uvádí tezi, že mladá generace konzumentů má neobyčejně vycvičené schopnosti čtení mediálních sdělení a umí reklamu použivat i jinak, než jí pouze podléhat.
1. filmová estetika 2. mládež a film 3. vliv filmu na mládež 4. psychologický vliv filmu 5. reklama a film 6. reklamní film 7. reklama v kinech 8. televizní reklama a film 9. studie
I. Nava, Orson
II. Korda, Jakub
III. Nava, Mica, 195-?. Discriminating or duped? : young people as consumers of advertising/art
IV. Cinepur. -- Roč. 16, č. 53 (09.10.2007), s. 0012-0016
791.65+659.1:654.198+791.32.01:111.852+316.346.32-053.6+791+791.43-053.6+659.1+791+791:659.1+(048.8)+(046)
ABC135
Number of the records: 1