Number of the records: 1
The performance of video games
SYS 270390 LBL 00000nam^^22^^^^^^^^450 005 20240206110646.1 010 $a 978-1-4766-8549-6 $b brož. 035 $a (NFA-K)b-00250763 100 $a 20240117h2022 m 0czey0103 ba 101 0-
$a eng 102 $a US 200 1-
$a <The> performance of video games $e enacting identity, history and culture through play $f Kelly I. Aliano 210 $a Jefferson, North Carolina $c McFarland & Company, Inc., Publishers $d 2022 215 $a vii, 222 s. 225 2-
$a Studies in gaming $f series editor Matthew Wilhelm Kapell 320 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 330 $a Při pohledu na kontext interaktivní hry plní hráč videohry roli herce i diváka, který sleduje a ovlivňuje herní příběh v reálném čase. Tato kniha představuje videohry jako virtuální médium pro představení a zkoumá způsoby, jakými hráčova interakce s příběhem ovlivňuje osobní, historické, sociální a kulturní porozumění. Kniha, v jejímž středu stojí autorčiny vlastní zkušenosti hráče videoher i vědce zabývajícího se performancí, důkladně aplikuje koncepty z divadelních a performančních studií. Kapitoly argumentují, že pozice posthumánního hráče v současnosti zpochybňuje to, co lze kontextualizovat jako prožitek, a jak mohou videohry měnit hráčův vztah k historickým událostem a současným problémům, což v konečném důsledku ovlivňuje způsob, jakým rozvíjí smysl pro sebe sama. Na základě autorčiných vlastních herních zkušeností se kniha zaměřuje na průsečík mezi hráčem a vyprávěním a zkoumá, co zapojení do příběhu prozrazuje o identitě a společnosti. 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003213 $a videohry $x psychologické aspekty 608 $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie 675 $a 794:621.397 $z cze $9 MRF 675 $a (048.8) $z cze $9 MRF 700 -1
$3 nfa_un_auth*0151671 $a Aliano $b Kelly I. $f 1984- $4 070 801 -0
$a CZ $b ABC135 $c 20240117 $g AACR2R $9 2 910 $a ABC135 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1