Number of the records: 1
Spotřební imaginace státního socialismu
SYS 265046 LBL 00000nam^^22^^^^^^^^450 005 20230803152618.9 010 $a 978-80-7036-710-0 (Národní muzeum) $b váz. 010 $a 978-80-7470-449-9 (Akropolis) $b váz. 035 $a (NFA-K)b-00245427 100 $a 20230216h2022 m 0czey0103 ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Spotřební imaginace státního socialismu $e reklama v Československu 1948-1989 $f Ondřej Táborský, Lucie Česálková a kol. 205 $a Vyd. 1. 210 $a Praha $c Národní muzeum $c Akropolis $d 2022 215 $a 502 s. $c il., barev. il. 304 $a Texty: Pavel Coufalík, Lucie Česálková, Ondřej Dufek, Tomáš Pospěch, Pavel Ryška, Marta Sylvestrová, Ondřej Štěpánek, Ondřej Táborský 307 $a Seznam pramenů 307 $a Seznam zkratek 307 $a Seznam vyobrazení 307 $a Resumé v anglickém jazyce 307 $a O autorech 320 $a Bibliografie na s. 466-479 320 $a Bibliografické odkazy v textu 320 $a Jmenný rejstřík 330 $a Kolektivní monografie "Spotřební imaginace státního socialismu: reklama v Československu 1948-1989" přistupuje k poválečné reklamě jako k formě komunikace, v níž se specificky protínají zájmy státní hospodářské politiky v oblasti průmyslu a obchodu, spotřební kultura, umělecký svět a proměňující se podmínky mediálního provozu. Výpravná publikace představuje jak klíčové instituce, osobnosti a kanály reklamy, tak vhled do jazyka a obrazů socialistické spotřební kultury. Spotřební poselství byla šířena různorodými médii od plakátů, brožur, tisku, neónů, obchodní výlohy až po film a rozhlas. Pro co nejlepší zachycení komplexnosti propagace byla zvolena interdisciplinární perspektiva kombinující přístupy výzkumu historického, audiovizuálního, grafického a jazykovědného. Toto pojetí je umožněno díky unikátnímu propojeni muzejní a akademické spolupráce. Autoři jednotlivých studií přispěli k odhalení vizuálních tradic české společnosti a popisu fungování spotřební imaginace jako nástroje legitimizace autoritativního způsobu vlády. 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003194 $a kultura $y Československo 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003195 $a kultura a společnost $y Československo 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001470 $a audiovizuální prostředky $x reklama $y Československo $z 1948-1989 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003073 $a média $y Československo 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001986 $a masmédia $y Československo 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002328 $a reklama a film $y Československo 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002329 $a reklama filmů $y Československo 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002274 $a filmová propagace $y Československo 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001633 $a ekonomika a film $y Československo 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002331 $a reklamní film $y Československo 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001445 $a animace $x reklama $y Československo 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001702 $a fotografie $x reklama $y Československo 608 $3 nfa_un_auth*0101814 $a kolektivní monografie 608 $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie 608 $3 nfa_un_auth*0067938 $a obrazové publikace 675 $a (084.11) $z cze $9 MRF 675 $a (048.8:082) $z cze $9 MRF 675 $a (048.8) $z cze $9 MRF 675 $a 316.774 $z cze $9 MRF 675 $a 659.3 $z cze $9 MRF 675 $a 77 $z cze $9 MRF 675 $a 778.534.6 $z cze $9 MRF 675 $a 791.641.3 $z cze $9 MRF 675 $a 791.641 $z cze $9 MRF 675 $a 338+791 $z cze $9 MRF 675 $a 659.1+791 $z cze $9 MRF 675 $a 791:659.1 $z cze $9 MRF 675 $a 316.7 675 $a 316.72/.75 $z cze $9 MRF 675 $a 347.777 $z cze $9 MRF 675 $a 659.1 $z cze $9 MRF 675 $a 655.535.6 $z cze $9 MRF 675 $a 659.187 $z cze $9 MRF 675 $a 659.135.3 $z cze $9 MRF 675 $a 659.158.3 $z cze $9 MRF 675 $a 655 $z cze $9 MRF 675 $a 659.127 $z cze $9 MRF 675 $a 659.13/.16 $z cze $9 MRF 675 $a 659.158.2 $z cze $9 MRF 675 $a 655.535.6 $z cze $9 MRF 675 $a 330.342.15 $z cze $9 MRF 702 -1
$3 nfa_un_auth*0149538 $a Táborský $b Ondřej $f 1981- $4 070 702 -1
$3 nfa_un_auth*0064718 $a Česálková $b Lucie $f 1983- $4 070 801 -0
$a CZ $b ABC135 $c 20230216 $g AACR2R $9 2 910 $a ABC135 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1