Number of the records: 1  

Fan-friendly virtuální světy audiovize

  1. SYS228595
    LBL
      
    00000naa^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20201015162053.2
    035
      
    $a (NFA-K)b-00207690
    100
      
    $a 20180830j2017 m 0czey0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Fan-friendly virtuální světy audiovize $b rn $e význam fan studies pro televizní produkci v období mediální konvergence $f David Havas
    215
      
    $c barev. il.
    307
      
    $a Poznámky
    320
      
    $a Bibliografie na s. 130-131
    330
      
    $a Autor představuje čtenáři, jak úzká hranice dělí v současné době tvůrce audiovizuálních děl a jejich diváckou komunitu; jak vznikají fanouškovské komunity "kultovních děl" a jak významně vzrůstající a někdy až chorobná obliba těchto virtuálních světů ovlivňuje další uměleckou tvorbu napříč filmovým a televizním průmyslem.
    463
    -1
    $1 001 nfa_un_cat*228118 $1 200 1 $a Teritoria umění $f Petr Zvěřina (ed.) $v S. 116-131 $1 205 $a Vyd. 1. $1 210 $a Praha $c Akademie muzických umění v Praze (Nakladatelství AMU) $d 2017 $1 702 1 $3 nfa_un_auth*0132035 $a Zvěřina $b Petr $f 1988- $4 340
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003564 $a virtuální realita
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001470 $a audiovizuální prostředky
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003073 $a média
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002180 $a počítače a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001658 $a filmoví fanoušci
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie
    615
      
    $n 791 $a Film. Cirkus. Lidová zábava $2 Konspekt $9 3
    675
      
    $a 791.65.073 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 316.774 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 004.946 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 004.38+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (048.8) $z cze $9 MRF
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0125827 $a Havas $b David $f 1985- $4 070
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20180830 $g AACR2R $9 2
    910
      
    $a ABC135 $t rm
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.