Number of the records: 1  

Přestavba z historického hlediska

  1. SYS215713
    LBL
      
    00000naa^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20201015151130.4
    035
      
    $a (NFA-K)b-00195088
    100
      
    $a 20170328j2016 m 0czey0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Přestavba z historického hlediska $b rn $e přestavba, perestrojka a glasnosť $f Libor Svoboda
    215
      
    $c il., portréty
    307
      
    $a Poznámky
    330
      
    $a Studie z 5. svazku sborníku původních studií Film a dějiny se věnuje "přestavbě" z historického hlediska. V úvodu autor konstatuje nedostatek prací, které by se zabývaly přestavbou jako specifickým historickým obdobím. Výjimkou jsou knihy historika Michala Pullmanna (Konec experimentu. Přestavba a pád komunismu v Československu) a politologa Martina Štefka (Za fasádou jednoty. KSČ a SED po roce 1985), o kterých se Svoboda rozepisuje. Studie zachycuje: vývoj v SSSR a okolních zemích před a po nástupu Michaila Gorbačova k moci (1985); přestavbu v dalších zemích sovětského bloku; přestavbu v Československu.
    463
    -1
    $1 001 nfa_un_cat*215475 $1 200 1 $a Film a dějiny 5 $f Petr Kopal (ed.) $v S. 60-84 $1 205 $a Vyd. 1. $1 210 $a Praha $c Václav Žák - Casablanca $c Ústav pro studium totalitních režimů $d 2016 $1 702 1 $3 nfa_un_auth*0064330 $a Kopal $b Petr $f 1975- $4 340 $4 070
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie
    615
      
    $n 791 $a Film. Cirkus. Lidová zábava $2 Konspekt $9 3
    675
      
    $a (048.8) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 94(4)"1985/1991" $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 94(437)"1918-1992" $z cze
    675
      
    $a 338(4) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 321.74(4) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 32 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 32-051 $z cze $9 MRF
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0118365 $a Svoboda $b Libor $f 1970- $4 070
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20170328 $g AACR2R $9 2
    910
      
    $a ABC135 $t rm
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.