Number of the records: 1  

O institucionální kritice akademického psaní: participativní psaní, alegorické čtení, experiment

  1. SYS213308
    LBL
      
    00000naa^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20201015145735.4
    035
      
    $a (NFA-K)b-00192544
    100
      
    $a 20170111d2016 m y0czey0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a O institucionální kritice akademického psaní: participativní psaní, alegorické čtení, experiment $e Rozhovor s Jamesem Elkinsem $z eng $d <The> institutional criticism of academic writing: participatory writing, allegorical reading, experiment $e <an> interview with James Elkins $g Andrea Průchová
    304
      
    $a Rubrika: Rozhovory
    305
      
    $a Text vznikl v rámci výzkumu č. SVV 260 339/2016
    307
      
    $a Stručná biografie
    330
      
    $a Rozhovor s americkým historikem a kritikem umění Jamesem Elkinsem o jeho projektech, způsobech komunikace a odborného psaní.
    463
    -1
    $1 001 nfa_un_cat*212901 $1 011 $a 0862-397X $1 200 1 $a Iluminace $v Roč. 28, č. 3 = č. 103 (2016), s. 121-127
    600
    -1
    $3 nfa_un_auth*0129986 $a Elkins $b James $f 1955- $x americký historik a kritik umění $y Spojené státy americké
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003193 $a umění
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001955 $a literatura a film
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067160 $a rozhovory
    615
      
    $n 791 $a Film. Cirkus. Lidová zábava $2 Konspekt $9 3
    675
      
    $a 72/76 $v MRF $z cze
    675
      
    $a 82-95 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 7.072 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 82+791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (047.53) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (046) $9 MRF $z cze
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0129986 $a Elkins $b James $f 1955- $4 460
    701
    -1
    $3 nfa_un_auth*0119044 $a Průchová $b Andrea $f 1987- $4 470
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20170111 $g AACR2R $9 2
    910
      
    $a ABC135 $t rs
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.