Number of the records: 1
Hudba v reklamě a dalších oblastech marketingové komunikace
SYS 190662 LBL 00000nam^^22^^^^^^^^450 005 20201015125305.2 010 $a 978-80-87500-51-4 $b váz. 035 $a (NFA-K)b-00170688 100 $a 20141029h2014 m 0czey0103 ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Hudba v reklamě a dalších oblastech marketingové komunikace $f Radim Bačuvčík 205 $a 1. vyd. 210 $a Zlín $c VeRBuM $d 2014 215 $a 220 s. $c il. 307 $a Úvod, anglické resumé, o autorovi 320 $a Bibliografie na s. 211-220 330 $a Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. 512 1-
$a Hudba v reklamě 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001768 $a hudba a film 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002328 $a reklama a film 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002331 $a reklamní film 608 $3 nfa_un_auth*0067396 $a monografie 675 $a 78+791 $z cze $9 MRF 675 $a 659.1+791 $z cze $9 MRF 675 $a 791:659.1 $z cze $9 MRF 675 $a (048.8) $z cze $9 MRF 700 -1
$3 nfa_un_auth*0121620 $a Bačuvčík $b Radim $f 1975- $4 070 801 -0
$a CZ $b ABC135 $c 20141029 $g AACR2R $9 2 910 $a ABC135
Number of the records: 1