Number of the records: 1  

Vnitřní zrak

  1. SYS091290
    LBL
      
    01913naa^^2200457^^^450
    005
      
    20201015042217.5
    035
      
    $a (NFA-K)b-00073073
    100
      
    $a 20060905d2006 m y0czey0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Vnitřní zrak $e Jan Evangelista Purkyně, laboratoř vizuality a moderní umění $f Lada Hubatová-Vacková
    215
      
    $c 17 il.
    307
      
    $a Resumé v angličtině
    307
      
    $a Poznámky
    330
      
    $a Cílem teoretické stati je pokus nalézt a popsat oblasti, v nichž Purkyně otevíral nové možnosti pohledu a zkoumal oblast vizuality, která ovlivnila a podprahově spoluvytvářela moderní obrazotvornost. Současně text představuje jeho "laboratoř vizuality" v kontextu moderního umění.
    463
    -1
    $1 001 nfa_un_cat*089957 $1 200 1 $a Umění $d Art $e časopis Ústavu dějin umění, Akademie věd České republiky $v Roč. 53, č. 6 (2005), s. 566-585
    600
    -1
    $3 nfa_un_auth*0078861 $a Purkyně $b Jan Evangelista $f 1787-1869 $x český fyziolog, vysokoškolský pedagog, přírodovědec, filozof $y Česko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003193 $a umění
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002677 $a vnímání
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001494 $a barva
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002495 $a subjektivní hledisko
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001480 $a autorská teorie
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003042 $a filozofové $y Česko
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067379 $a stati
    615
      
    $n 791 $a Film. Cirkus. Lidová zábava $2 Konspekt $9 3
    675
      
    $a 791-5 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 72/76
    675
      
    $a 101-051(437) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a 7.073:791 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (049) $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (046) $9 MRF $z cze
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0080207 $a Hubatová-Vacková $b Lada $4 070
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20060905 $g AACR2 $9 2
    910
      
    $a ABC135 $t rs
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.