Number of the records: 1  

Vidět a být viděn

  1. SYS063108
    LBL
      
    01592naa^^2200385^^^450^
    005
      
    20201015020141.6
    035
      
    $a (NFA-K)b-00045819
    100
      
    $a 20031017d2003¦¦¦¦m y0czey0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Vidět a být viděn $e charakteristicky filmové a náboženské prvky ve světové kinematografii $f Greg Watkins $g přeložil Tomáš Suchomel
    215
      
    $c 2 čb. il.
    304
      
    $a Rubrika: Film
    305
      
    $a The Journal of Religion and Film. - Č. 2 (říjen 2001).
    330
      
    $a Rozborem filmů Prolomit vlny Larse von Triera a Oběť Andreje Tarkovského autor ukazuje, jak může film disponovat náboženským rozměrem a jak tím umění oslovuje diváka. V závěru článku je definována charakteristika náboženského filmu.
    463
    -1
    $1 001 nfa_un_cat*062875 $1 011 $a 1214-0740 $1 200 1 $a Teologie & společnost $v Roč. 1, č. 4 (2003), s. 37-41 $1 210 $a Brno $c Centrum pro studium demokracie a kultury (CDK) $d 2003
    532
    13
    $a Teologie a Společnost $z cze
    605
      
    $3 nfa_un_auth*0043484 $a Prolomit vlny $k 1996 $n film
    605
      
    $3 nfa_un_auth*0066516 $a Oběť $k 1986
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001674 $a filmy $y Švédsko $y Francie $y Nizozemsko $y Norsko $z 1996
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0001674 $a filmy $y Švédsko $y Francie $z 1986
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002048 $a náboženský film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002049 $a náboženství a film
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0002050 $a náboženství ve filmu
    608
      
    $a Rozbory
    675
      
    $a 791.63 $9 u4 $z cze
    675
      
    $a 7.046.3 $9 u $z cze
    675
      
    $a (046) $9 u $z cze
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0066512 $4 070 $a Watkins $b Greg
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20031017 $g AACR2 $9 2
    910
      
    $a ABC135 $t rs
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.