Number of the records: 1
Provenance and early cinema
SYS 278824 LBL 00000nam^^22^^^^^^^^450 005 20250603133804.3 010 $b brož. $a 978-0-253-05299-5 035 $a (NFA-K)b-00259193 100 $a 20250402f2020 m 0czey0103 ba 101 2-
$a eng $a fre 102 $a US 200 1-
$a Provenance and early cinema $f edited by Joanne Bernardi ... [et al.] 210 $a Bloomington $c Indiana University Press $d c2020 215 $a viii, 420 s. $c il., faksim., grafy 225 2-
$a Early Cinema in Review: Proceedings of Domitor 304 $a Editoři: Joanne Bernardi, Paolo Cherchi Usai, Tami Williams, Joshua Yumibe 304 $a Autoři: Joanne Bernardi, Paolo Cherchi Usai, Camille Blot-Wellens, Germain Lacasse, Grazia Ingravalle, Ian Christie, Barbara Flueckiger, Noemi Daugaard, Olivia Kristina Stutz, Joshua Yumibe, Priska Morrissey, Clara Auclair, Teresa Castro, Anne Sigaud, Ned Thanhouser, Bret Vukoder, Mark Williams, Richard Abel, Patrick Ellis, Allain Daigle, Danielle Crepaldi Carvalho, Martin L. Johnson, Marina Dahlquist, Nadi Tofighian, Gregory A. Waller, André Habib, Ken Eisenstein, Eszter Polonyi, Charlie Keil, Christina Stewart, Christina Corfield, Norie Taniguchi, Kim Tomadjoglou, Germain Lacasse 307 $a Úvod 307 $a Poznámky v textu 320 $a Bibliografie v textu 320 $a Rejstřík 330 $a Kolektivní monografie "Provenance and early cinema" zahrnuje příspěvky přednesené na konferenci "15. biennial International Domitor conference", která se konala v museu George Eastmana (George Eastman Museum) a University of Rochester v roce 2018 a název knihy byl také tématem konference. Mezinárodní společnost pro studium raného filmu - Domitor (*1985) je sdružení pro lidí zajímající se o kinematografii od jejího vzniku až po její institucionalizaci kolem roku 1915 a snaží se prozkoumat nové metody historického výzkumu a porozumění podporou mezinárodní výměny informací, dokumentů a myšlenek. Kromě jiných činností pořádá Dormitor odborné konference, z nichž ta první se konala v roce 1990 v Quebecu. Torza raných filmů mají často svůj příběh. Jako materiální artefakty jsou tyto filmové fragmenty ústředním prvkem historie kinematografie, dnes možná více než jindy z důvodů snadnějšího pořizování kopií a sdílení. Do dnešních dní byla zanedbávána otázka původu filmů a jejich fragmentů a problematika migrace konkrétních filmů a sbírek, kdo je vytvořil, vlastnil, zpřístupnil a znovu využil. Pohyby filmu - napříč formáty, od producentů a distributorů ke sběratelům a archivním institucím – formovaly filmové dějiny. Vzhledem k rostoucímu šíření filmu v digitálních médiích a také jeho recyklaci v experimentální praxi je potřeba věnovat větší pozornost původu materiálů. Součástí publikace jsou tři příspěvky ve francouzském jazyce. 600 -1
$3 nfa_un_auth*0112478 $a Kahn $b Albert $f 1860-1940 $x francouzský bankéř a filantrop $y Francie 600 -1
$3 nfa_un_auth*0135711 $a Andersen $b Thom $f 1943- $x americký režisér, filmový kritik, pedagog $y Spojené státy americké 600 -1
$3 nfa_un_auth*0129575 $a Cornell $b Joseph $f 1903-1972 $x americký umělec, sochař a experimentální filmař $y Spojené státy americké 600 -1
$3 nfa_un_auth*0000455 $a Gehr $b Ernie $f 1941- $x americký avantgardní režisér $y Spojené státy americké 600 -1
$3 nfa_un_auth*0099033 $a Muybridge $b Eadweard $f 1830-1904 $x anglický fotograf, průkopník moderní fotografie, autor prvních záběrů skutečného pohybu $y Velká Británie 601 02
$3 nfa_un_auth*0154283 $a Domitor $b mezinárodní oranizace 601 02
$3 nfa_un_auth*0052334 $a George Eastman House $c muzeum fotografie : Rochester, New York 601 02
$3 nfa_un_auth*0154511 $a Thanhouser Company $b filmové studio : New Rochelle, New York 601 02
$3 nfa_un_auth*0112479 $a Archives de la Planète $c Paříž, Francie 601 02
$3 nfa_un_auth*0154514 $a Dawson City Museum $c Dawson City, Kanada 601 02
$3 nfa_un_auth*0154512 $a National Archives and Records Administration $c nezávislý úřad : Washington (D.C.) 601 12
$3 nfa_un_auth*0154510 $a Provenance and Early Cinema: Preservation, Circulation, and Repurposing $b konference $d 15. $e Rochester, New York $f 2018 605 $3 nfa_un_auth*0154513 $a Dawson City: Frozen Time $k 2016 $n film 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001572 $a dějiny filmu 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001574 $a dějiny filmu $x němá éra 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002252 $a prehistorie filmu 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001687 $a filmová surovina 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002111 $a nitrát 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002559 $a filmová teorie 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003046 $a filmoví tvůrci 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002588 $a filmová tvorba 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003588 $a digitalizace 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003589 $a digitalizace obrazu 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001688 $a filmová věda a výzkum 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002150 $a filmové organizace 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001459 $a filmové archivy a instituce 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002040 $a filmová muzea 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002254 $a preservace filmů 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001611 $a dokumentární film $y Spojené státy americké $z 2016 608 $3 nfa_un_auth*0101814 $a kolektivní monografie 608 $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie 675 $a (048.8:082) $z cze $9 MRF 675 $a (048.8) $z cze $9 MRF 675 $a 791.229 $z cze $9 MRF 675 $a 791.11 $z cze $9 MRF 675 $a 791.1"-1895" $z cze $9 MRF 675 $a 791.1 $z cze $9 MRF 675 $a 791(091) $z cze $9 MRF 675 $a 661.728.86 $z cze $9 MRF 675 $a 791.63-051 $z cze $9 MRF 675 $a 791.62-026.15 $z cze $9 MRF 675 $a 004 $v MRF $z cze 675 $a 004.4'273 $v MRF $z cze 675 $a 791.32.01 $z cze $9 MRF 675 $a 069 $z cze $9 MRF 675 $a 791.53 $z cze $9 MRF 675 $a 930.253:791 $z cze $9 MRF 675 $a 7.025 $z cze $9 MRF 675 $a 930 $z cze $9 MRF 675 $a 930.253:025.85 $z cze $9 MRF 675 $a 791.32 $z cze $9 MRF 675 $a 771.531.3 $z cze $9 MRF 702 -1
$3 nfa_un_auth*0154279 $a Bernardi $4 340 $4 070 $b Joanne 801 -0
$a CZ $b ABC135 $c 20250402 $g AACR2R $9 2 910 $a ABC135 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1