Number of the records: 1  

Pixar and the aesthetic imagination

  1. Herhuth, Eric

    Pixar and the aesthetic imagination : animation, storytelling, and digital culture / Eric Herhurth. -- Oakland : University of California Press, c2017. -- xii, 240 s. : il. -- Úvod - Poznámky - Závěr - Bibliografie na s. 221-232 - Rejstřík - Autor ve své knize čerpá z filmové teorie, teorie animace a filozofie a zkoumá jak animované filmy poskytují estetický zážitek v rámci technologických, environmentálních a sociokulturních změn. Od doby, kdy Pixar Animation Studios vytvořilo první plně počítačově animovaný celovečerní film, je tvůrčí silou v oblasti digitální kultury a populární zábavy. Herhuth zkoumá tematické koncepty v konkrétních filmech Pixaru. Nejedná se o komplexní pohled na veškerou produkci studia, nejsou zahrnuty filmy Život brouka (1998), Hledá se Nemo (2003), Auta (2006) a filmy následující po Ratatouille (2007). Autorův soustředěný pohled na vybranou produkci mu umožňuje proniknout do hloubky a rozvinout počátky jedinečného teoretického přístupu a ukázat, jak estetické koncepty odhalují epistemologická slabá místa, jimiž se zabývají různé filmy Pixaru. -- ISBN 978-0-520-29256-7 (brož.)

    1. Pixar Animation Studios (produkční společnost : Spojené státy americké) 2. Toy Story 2: Příběh hraček 3D. 2009 3. Toy Story 2: Příběh hraček. 1999 4. Toy Story 3: Příběh hraček 3D. 2010. film 5. Příšerky, s.r.o.. 2001 6. Úžasňákovi. 2004 7. Ratatouille. 2007. film 8. animovaný film 9. animace předmětů 10. animace 11. animační vybavení 12. animované postavy ve filmu 13. filmová estetika 14. filmová teorie 15. digitálně animovaný film 16. digitalizace 17. vnímání 18. scenáristika 19. storyboard 20. společnost a film 21. studie

    791.4+791.632+(048.8)+778.534.6:004.928+004+791.228+778.534.6+791.32.01:111.852+791.32.01+7.073:791+791-5
    ABC135

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.