Number of the records: 1
The videogame industry does not exist
Title The videogame industry does not exist Subtitle why we should think beyond commercial game production Author info Brendan Keogh Author Keogh Brendan Issue data Cambridge, Massachusetts : The MIT Press, c2023 Physical description - xi, 254 s.: il. Note Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Annotation Videoherní průmysl, jak se nám vždy říká, je multimiliardový, technologicky vyspělý byznys, který provozují velké korporace v některých severoamerických, evropských a východoasijských městech. Většinu dnešních videoher však ve skutečnosti vytvářejí malé skupiny lidí, kteří pracují s malými rozpočty, spoléhají na existující, volně dostupné softwarové platformy a doufají, často marně, že se proslaví - zkrátka lidé pracující jako umělci. Kniha "The videogame industry does not exist", která se zaměřuje přímo na tento rozpor mezi vnímáním a realitou, představuje mnohem přesnější a diferencovanější obraz toho, jak pracuje naprostá většina tvůrců videoher - obraz, který odhaluje rozmanité a nejisté komunity, identity a přístupy, díky nimž je tvorba videoher významnou kulturní praxí. ISBN 978-0-262-54540-2 (brož.) Keywords videohry * počítačové hry Form. Descr. studie UDC 794:621.397, 794:004.9, (048.8) Language eng - English Country US - United States of America Doc. Kind ASD - Studies Catal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu NFA Control Number (NFA-K)b-00250760 Copy count 2, currently available 1 Database xxxk - Books Call number Track No. Location Sublocation CS Info 43588 0123690 FOND SKLAD borrowed (until 07.07.2025) 43588-A 0123761 FOND SKLAD
Number of the records: 1