Number of the records: 1  

The videogame industry does not exist

  1. TitleThe videogame industry does not exist
    Subtitlewhy we should think beyond commercial game production
    Author infoBrendan Keogh
    Author Keogh Brendan
    Issue data Cambridge, Massachusetts : The MIT Press, c2023
    Physical description- xi, 254 s.: il.
    NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    AnnotationVideoherní průmysl, jak se nám vždy říká, je multimiliardový, technologicky vyspělý byznys, který provozují velké korporace v některých severoamerických, evropských a východoasijských městech. Většinu dnešních videoher však ve skutečnosti vytvářejí malé skupiny lidí, kteří pracují s malými rozpočty, spoléhají na existující, volně dostupné softwarové platformy a doufají, často marně, že se proslaví - zkrátka lidé pracující jako umělci. Kniha "The videogame industry does not exist", která se zaměřuje přímo na tento rozpor mezi vnímáním a realitou, představuje mnohem přesnější a diferencovanější obraz toho, jak pracuje naprostá většina tvůrců videoher - obraz, který odhaluje rozmanité a nejisté komunity, identity a přístupy, díky nimž je tvorba videoher významnou kulturní praxí.
    ISBN978-0-262-54540-2 (brož.)
    Keywords videohry * počítačové hry
    Form. Descr. studie
    UDC794:621.397, 794:004.9, (048.8)
    Languageeng - English
    CountryUS - United States of America
    Doc. KindASD - Studies
    Catal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    NFA Control Number(NFA-K)b-00250760
    Copy count2, currently available 1
    Databasexxxk - Books
    Call numberTrack No.LocationSublocationCSInfo
    435880123690FONDSKLADborrowed (until 07.07.2025)
    43588-A0123761FONDSKLAD
    The videogame industry does not exist

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.