Number of the records: 1
Supermarket versus butik
Title Supermarket versus butik [rn] Subtitle jak se zorientovat v současné nabídce evropských televizních festivalů, konferencí a marketů? Author info Kamila Zlatušková Author Zlatušková Kamila (1981-) Source document Proměny dramaturgie, S. 108-112
Note Bibliografické odkazy Annotation Příspěvek producentky, scenáristky, dramaturgyně, režisérky a vysokoškolské pedagožky Kamily Zlatuškové z kolektivní monografie "Proměny dramaturgie", která přináší příspěvky z 5. ročníku (2021) stejnojmenné odborné konference, kterou od roku 2017 pořádá Ústav filmové, televizní a rozhlasové tvorby Filozoficko-přírodovědecké fakulty Slezské univerzity v Opavě. Zlatušková radí, jak se zorientovat v současné nabídce evropských televizních festivalů, konferencí a marketů. Zamýšlí se nad faktem, jak malý je počet akcí, festivalů, přehlídek a profesionálních platforem zaměřujících se na současnou televizní produkci. Zároveň ale sleduje narůstající zájem o tzv. quality TV (resp. cinematic TV nebo také complex TV), která proměnila obraz a úroveň televizní tvorby. Klíčový byl úspěch HBO, ale i nových unikátních fenomenů, jako například Netflix nebo internetový obchod Amazon. Ten měl vliv na narůstající počet televizních festivalů, např.: Edinburgh TV Festival, Content London, TV Drama Vision, Séries Series; veletrhů televizní tvorby, např.: MIPTV a MIPCOM (Francie). Zlatušková dále zmiňuje další akci zaměřenou na současnou kvalitní televizní tvorbu: Berlinale Series, Berlinale Series Market. Event keywords Proměny dramaturgie (5.: Opava, Česko: 2021) Keywords televizní tvorba * televize, série uvedené * televize, seriály uvedené * televizní ceny * televizní festivaly Form. Descr. studie UDC 7.097, 06.05:7.097, 7.097.079, (048.8) Language slo - slovak Country CZ - Czech Republic Doc. Kind RN - Chapters and essays Catal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu NFA Control Number (NFA-K)b-00246862 Call number 42418/5 Database xcla - ARTICLES article
Number of the records: 1