Number of the records: 1  

Agenda setting

  1. McCombs, Maxwell

    Agenda setting / Maxwell McCombs. -- Vyd. 1. -- Portál. -- 251 s.

    Kniha představuje jeden ze základních konceptů současných mediálních studií, který navazuje na myšlenky klasika mediálních teorií W. Lippmana. Někdy až neomezená moc médií a její účinky na publikum se odvíjejí především od toho, jaká témata ve své agendě vybírají jako ústřední a jaké mínění si o nich vytváří veřejnost. Otázka zní, proč vyzvedávají převážně tzv. černou kroniku a negativní zprávy a nepřispívají spíše k diferencované politické orientaci a zasvěcenému názoru veřejnosti. Autor je zakladatelem teorií týkajících se konceptu agenda setting. Ve své knize shrnuje stovky mediálních výzkumů na toto téma a kritickým způsobem se zabývá prameny a dopadem agendy nastolované médii. -- ISBN 978-80-7367-591-2 (brož.)

    1. média 2. masmédia 3. masová komunikace 4. komunikační systémy 5. monografie

    I. McCombs, Maxwell. Setting the agenda

    316.774+659.3+316.772.4+32.019.5+(048.8)
    ABC135

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.