Number of the records: 1
Dějiny reklamy
Title Dějiny reklamy Author info Stéphane Pincas a Marc Loiseau; předmluva Maurice Lévy, [z anglického originálu ... přeložil Pavel Brožek] Author Pincas Stéphane Další autoři Loiseau Marc Issue data V Praze : Nakladatelství Slovart ; Köln : Taschen, 2009 Physical description - 336 s.: většinou barev. il. a faksim. Note Úvod, slovníček osobností a korporací, o autorech. - Bibliografie na s. 329-332, rejstřík Annotation Kniha, rozdělená chronologicky na kapitoly, zachycuje vývoj reklamy a reklamního průmyslu. Zkoumá legendární kampaně a značky moderní historie reklamy a doplňuje je neobyčejnými anekdotami a komentáři, které pomáhají objasnit historický kontext a význam každé z kampaní. Najdete tu například i jednu z prvních reklam Coca-Coly, či způsob, jakým byla k reklamním účelům použitá umělecká díla mistrů, jakými jsou Picasso a Magritte. ISBN 978-80-7391-266-6 (Nakladatelství Slovart : váz.)978-3-8365-1565-8 (Taschen : váz.) Keywords reklama a film Form. Descr. obrazové publikace UDC 659.1+791, (084.11), 791.641.3, 659.1 Language cze - Czech Language of the original eng - English Country CZ - Czech Republic Doc. Kind AOP - Picture books Catal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu NFA Control Number (NFA-K)b-00113878 Copy count 1, currently available 0, at library only 1 Database xxxk - Books book
Call number Track No. Location Sublocation CS Info II-7552 0104324 FOND SKLAD In-Library Use Only
Number of the records: 1