- Koupili byste si skříň, kdybyste nevěděli, jak je veliká?
Number of the records: 1  

Koupili byste si skříň, kdybyste nevěděli, jak je veliká?

  1. Martinek, Přemysl, 1980-

    Koupili byste si skříň, kdybyste nevěděli, jak je veliká? / Přemysl Martinek

    In Cinepur. -- ISSN 1210-678x. -- Roč. 16 [i.e.17], č. 59 (2008), s. 0032-0033

    Autor ve svém článku dokládá, jak důraz na "atraktivitu" zploštil uvažování producentů a distributorů při propagačních kampaních a dopad těchto změn na návštěvnost a diváckou úspěšnost filmů.

    1. komerčně úspěšný film 2. filmová propagace 3. filmový marketing 4. kino atrakcí 5. filmová recepce 6. kasovní úspěch 7. návštěvnost 8. analýzy

    I. Cinepur. -- Roč. 16 [i.e.17], č. 59 (2008), s. 0032-0033

    338.515:791.2+791.641+791.2+791.65.073+(048.83)+(046)
    ABC135
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.