Number of the records: 1  

Jak psát reklamní text

  1. TitleJak psát reklamní text
    Author infoZdeněk Křížek, Ivan Crha
    Author Křížek Zdeněk (1952-)
    Další autoři Crha Ivan
    Issue3., aktual. a rozš. vyd.
    Issue data Praha : Grada Publishing, 2008
    Physical description- 220 s.
    EditionManažer
    NoteÚvody k prvnímu, druhému a třetímu vyd., o autorech. - Bibliografie na s. 217-220
    AnnotationTřetí vydání čtivé a přitom velice fundované knížky se opět věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, televizní a rozhlasovou reklamu, venkovní reklamu i pro reklamu na internetu. Nové vydání je aktualizováno s ohledem na vývoj oboru v uplynulých pěti letech, nově je v knížce zařazena část o vlivu angličtiny a jejím pronikání do českých reklamních textů, a to včetně příkladů, větší pozornost je věnována technikám tvůrčího psaní, rozšířena je kapitola o textu na komerčních webových stránkách, jsou doplněny nové příklady a autoři zmiňují i některé nové trendy v marketingových komunikacích ve vztahu k tvorbě reklamního textu.
    ISBN978-80-247-2452-2 (brož.)
    Keywords reklama a film
    Form. Descr. příručky
    UDC659.1+791, (035)
    Languagecze - Czech
    CountryCZ - Czech Republic
    Doc. KindAPC - Handbooks
    Catal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    NFA Control Number(NFA-K)b-00096140
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    Databasexxxk - Books
    Call numberTrack No.LocationSublocationCSInfo
    390210101627FONDHRADIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.