Number of the records: 1  

Německo se globalizuje

  1. TitleNěmecko se globalizuje
    Par.titleGermany Goes Global: Challenging the Theory of Hollywood's Dominance on International Markets
    Subtitlekritika teze o dominantním postavení Hollywoodu na světových trzích
    Author infoJoseph Garncarz; přeložil Ivan Vomáčka
    Author Garncarz Joseph (1957-)
    Další autoři Vomáčka Ivan
    Source document  Iluminace, Roč. 20, č. 1 = č. 69 (2008), s. 37-49
    Original  Germany Goes Global : challenging the Theory of Hollywood's Dominance on International Markets  /   Garncarz Joseph (1957-)
    NoteRubrika: Články k tématu. - Citované filmy. - Poznámka o autorovi
    AnnotationDosud nepublikovaný text, původně přednesený jako příspěvek na mezinárodní konferenci Média v období přeměny - globalizace a konvergence v Bostonu v květnu 2002, se zaměřuje na fenomén popularity filmů a z tohoto pohledu přehodnocuje tradiční teze o dlouhodobé dominanci Hollywoodu na světových trzích.
    Keywords produkce. Spojené státy americké * Hollywood * komerčně úspěšný film * reklama a film * reklama filmů * reklama v kinech * filmová recepce * návštěvnost * vnímání
    Form. Descr. studie
    UDC791.61(73), 338.515:791.2, 659.1+791, 791.641.3, 791.65, 791.65.073, 791.63, 7.073:791, (048.8), (046)
    Languagecze - Czech
    CountryCZ - Czech Republic
    Doc. KindRP - Articles
    Catal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    NFA Control Number(NFA-K)b-00094953
    Call number35029/2008
    Databasexcla - ARTICLES
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.