Number of the records: 1  

Kulturní geografie filmové konzumpce

  1. TitleKulturní geografie filmové konzumpce
    Par.titleCultural Geographies of Film Consumption
    Author infoMark Jancovich; přeložil Ivan Vomáčka
    Author Jancovich Mark
    Další autoři Vomáčka Ivan
    Source document  Iluminace, Roč. 20, č. 1 = č. 69 (2008), s. 15-35
    Original  Place of Audience : Cultural Geographies of Film Consuption  /   Jancovich Mark;  Faire Lucy;  Stubbings Sarah . London : British Film Institut, 2003.
    NoteRubrika: Články k tématu. - Citované filmy
    AnnotationStudie analyzuje kino jako předmět spotřeby a prodeje, všímá si reklamy, programové nabídku kin, jejich vzájemné konkurence a ovlivňování potencionálního publika atd. Uvedené problémy ukazuje autor na konkrétních příkladech britských biografů v průběhu let 1930-1980.
    Keywords dějiny filmového představení * filmová recepce * diváctví * reklama a film * reklama v kinech * reklama filmů * filmová propagace * návštěvnost * kina
    Form. Descr. studie
    UDC791.1:791.65, 778.55, 791.32:791.65.073, 659.1+791, 791.641.3, 791.641, 791.65.073, 791.65, (048.8), (046)
    Languagecze - Czech
    CountryCZ - Czech Republic
    Doc. KindRP - Articles
    Catal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    NFA Control Number(NFA-K)b-00094952
    Call number35029/2008
    Databasexcla - ARTICLES
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.