Number of the records: 1  

Neuchopitelná identita "IMAX"

  1. TitleNeuchopitelná identita "IMAX"
    Subtitleprogramová různorodost v propagačních strategiích a mediální reflexi
    Author infoRadomír D. Kokeš
    Author Kokeš Radomír D. (1982-)
    Physical description- 2 il.
    Source document  Cinepur, Roč. 16, č. 53 (09.10.2007), s. 0025-0027
    NoteRubrika: Téma. - Hlavičkový název: Téma - Film jako reklama
    AnnotationAnalýza propagační kampaně sítě kin IMAX, pro níž jsou speciálně vyráběny filmy, které jsou sebereferenční reklamou na toto kino coby "technický zázrak" a zároveň "výukovou instituci".
    Keywords IMAX technologie * 3D film * širokoúhlý film * širokoúhlé systémy * filmová propagace * filmový marketing * reklama a film * reklama filmů * reklama v kinech * reklamní film
    Form. Descr. analýzy
    UDC791-023.5, 771.531.353, 778.534.1, 791.641, 659.1+791, 791.641.3, 791.65, 791:659.1, (048.83), (046)
    Languagecze - Czech
    CountryCZ - Czech Republic
    Doc. KindRP - Articles
    Catal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    NFA Control Number(NFA-K)b-00086386
    Call numberII-6619/2007
    Databasexcla - ARTICLES
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.