Number of the records: 1
Vybíraví nebo podvádění?
Title Vybíraví nebo podvádění? Subtitle mladí lidé coby konzumenti reklamy/umění Author info Mica Nava, Orson Nava; překlad Jakub Korda Author Nava Mica (195-?) Další autoři Nava Orson Korda Jakub Physical description - 6 il. Source document Cinepur, Roč. 16, č. 53 (09.10.2007), s. 0012-0016
Original Discriminating or duped? : young people as consumers of advertising/art / Nava Mica (195-?); Nava Orson Note Rubrika: Téma. - Hlavičkový název: Téma - Film jako reklama Annotation Překlad slavného eseje Vybíraví nebo podvádění? Mladí lidé coby konzumenti reklamy/umění, prvně publikovaného v Cultural Studies 1/1990. Text uvádí tezi, že mladá generace konzumentů má neobyčejně vycvičené schopnosti čtení mediálních sdělení a umí reklamu použivat i jinak, než jí pouze podléhat. Keywords filmová estetika * mládež a film * vliv filmu na mládež * psychologický vliv filmu * reklama a film * reklamní film * reklama v kinech * televizní reklama a film Form. Descr. studie UDC 791.65, 659.1:654.198, 791.32.01:111.852, 316.346.32-053.6+791, 791.43-053.6, 659.1+791, 791:659.1, (048.8), (046) Language cze - Czech Country CZ - Czech Republic Doc. Kind RP - Articles Catal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu NFA Control Number (NFA-K)b-00086383 Call number II-6619/2007 Database xcla - ARTICLES article
Number of the records: 1