Number of the records: 1  

Vybíraví nebo podvádění?

  1. TitleVybíraví nebo podvádění?
    Subtitlemladí lidé coby konzumenti reklamy/umění
    Author infoMica Nava, Orson Nava; překlad Jakub Korda
    Author Nava Mica (195-?)
    Další autoři Nava Orson Korda Jakub
    Physical description- 6 il.
    Source document  Cinepur, Roč. 16, č. 53 (09.10.2007), s. 0012-0016
    Original  Discriminating or duped? : young people as consumers of advertising/art  /   Nava Mica (195-?);  Nava Orson
    NoteRubrika: Téma. - Hlavičkový název: Téma - Film jako reklama
    AnnotationPřeklad slavného eseje Vybíraví nebo podvádění? Mladí lidé coby konzumenti reklamy/umění, prvně publikovaného v Cultural Studies 1/1990. Text uvádí tezi, že mladá generace konzumentů má neobyčejně vycvičené schopnosti čtení mediálních sdělení a umí reklamu použivat i jinak, než jí pouze podléhat.
    Keywords filmová estetika * mládež a film * vliv filmu na mládež * psychologický vliv filmu * reklama a film * reklamní film * reklama v kinech * televizní reklama a film
    Form. Descr. studie
    UDC791.65, 659.1:654.198, 791.32.01:111.852, 316.346.32-053.6+791, 791.43-053.6, 659.1+791, 791:659.1, (048.8), (046)
    Languagecze - Czech
    CountryCZ - Czech Republic
    Doc. KindRP - Articles
    Catal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    NFA Control Number(NFA-K)b-00086383
    Call numberII-6619/2007
    Databasexcla - ARTICLES
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.