Number of the records: 1
Vliv reklamy a její prodejní a kulturní moc
Title Vliv reklamy a její prodejní a kulturní moc Subtitle úvod k textu "Vybíraví, nebo podvádění? Mladí lidé coby konzumenti reklamy/umění" Author info Jakub Korda Author Korda Jakub Physical description - 2 il. Source document Cinepur, Roč. 16, č. 53 (09.10.2007), s. 0010-0011
Other Interrelated Works Discriminating or duped? : Young people as consumers of advertising/art / Nava Mica (195-?); Nava Orson Note Rubrika: Téma. - Hlavičkový název: Téma - Film jako reklama Annotation Článek zavádí důležité odlišení mezi mocí reklamy působit ekonomicky (tj. prodávat) a mezi kulturní mocí (tzv. vyvolávat jednání související s tržní logikou). Text má sloužit jako úvod k překladu slavného eseje Micy Navy a Orsona Navy Vybíraví, nebo podvádění. Keywords reklama a film * mládež a film * psychologický vliv filmu * vliv filmu na mládež * reklamní film * umění a film * umění Form. Descr. studie, úvodníky UDC 659.1+791, 316.346.32-053.6+791, 791.43-053.6, 791:659.1, 72/79+791, 72/76, (048.8), (046) Language cze - Czech Country CZ - Czech Republic Doc. Kind RP - Articles Catal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu NFA Control Number (NFA-K)b-00086379 Call number II-6619/2007 Database xcla - ARTICLES article
Number of the records: 1