Number of the records: 1  

Vliv reklamy a její prodejní a kulturní moc

  1. TitleVliv reklamy a její prodejní a kulturní moc
    Subtitleúvod k textu "Vybíraví, nebo podvádění? Mladí lidé coby konzumenti reklamy/umění"
    Author infoJakub Korda
    Author Korda Jakub
    Physical description- 2 il.
    Source document  Cinepur, Roč. 16, č. 53 (09.10.2007), s. 0010-0011
    Other Interrelated Works  Discriminating or duped? : Young people as consumers of advertising/art  /   Nava Mica (195-?);  Nava Orson
    NoteRubrika: Téma. - Hlavičkový název: Téma - Film jako reklama
    AnnotationČlánek zavádí důležité odlišení mezi mocí reklamy působit ekonomicky (tj. prodávat) a mezi kulturní mocí (tzv. vyvolávat jednání související s tržní logikou). Text má sloužit jako úvod k překladu slavného eseje Micy Navy a Orsona Navy Vybíraví, nebo podvádění.
    Keywords reklama a film * mládež a film * psychologický vliv filmu * vliv filmu na mládež * reklamní film * umění a film * umění
    Form. Descr. studie, úvodníky
    UDC659.1+791, 316.346.32-053.6+791, 791.43-053.6, 791:659.1, 72/79+791, 72/76, (048.8), (046)
    Languagecze - Czech
    CountryCZ - Czech Republic
    Doc. KindRP - Articles
    Catal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    NFA Control Number(NFA-K)b-00086379
    Call numberII-6619/2007
    Databasexcla - ARTICLES
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.