Number of the records: 1
Marketingové strategie ve filmovém průmyslu z hlediska jejich využití ve francouzské kinematografii
- Creton, Laurent
Marketingové strategie ve filmovém průmyslu z hlediska jejich využití ve francouzské kinematografii / Laurent Creton
In Iluminace. -- ISSN 0862-397X. -- Roč. 18, č. 4 = č. 64 (2006), s. 49-68
Studie se zabývá vývojem filmového průmyslu ve Francii a podnikatelské a reklamní logiky od jeho počátků po současnost. Rozebírá nakolik se zásady a nástroje marketingu uplatňují ve službách francouzského filmového průmyslu a na závěr nabízí několik strategických úvah a perspektiv.
1. dějiny filmu - ekonomické aspekty - Francie - 1895-1995 2. ekonomika a film 3. filmoví průkopníci - Francie 4. objevitelé a vynálezci - Francie 5. obchodní podnikání a film 6. prehistorie filmu 7. filmový průmysl - Francie 8. public relations 9. filmová propagace 10. filmový marketing 11. reklama a film 12. reklamní film 13. sociální dějiny a film 14. sociologie a film 15. studie
I. Janda, Luděk, 1975-
II. Creton, Laurent. Marketing et stratégies dans le secteur cinématographique: une mise en perspective des practiques du cinéma français
III. Iluminace. -- Roč. 18, č. 4 = č. 64 (2006), s. 49-68
791.641+791.1(44)+791(091)+338+791+791.63-051(44)+001.894-051(44)+658.114+791+791.1"-1895"+791.61(44)+659.4+659.1+791+791:659.1+308(091)+791+316.74+791+(048.8)+(046)
ABC135
Number of the records: 1