Number of the records: 1
Základní rysy modelu uživatele videoher
SYS 091351 LBL 02110naa^^2200505^^^450 005 20220906090851.6 035 $a (NFA-K)b-00073114 100 $a 20060906d1998 m y0czey0103 ba 101 1-
$a cze $c pol 102 $a CZ 200 1-
$a Základní rysy modelu uživatele videoher $f Wiesław Godzic $g přeložil Petr Szczepanik 215 $c 2 il. 305 $a In: Oglądanie i inne przyjemności kultury popularnej. Krakov, Universitas 1996, s. 14-151 307 $a Literatura 312 $a Hlavičkový název: Téma: Počítačové/Videohry 330 $a Překlad části kapitoly z knihy polského sémiotika, filmového teoretika a publicisty Wiesława Godzice se zabývá fenoménem videoher, počítačových her, jejich uživateli a vlivu těchto her na jejich osobnosti. 454 -1
$1 200 1 $a Wideo i gry komputerowe, czyli przyjemność interaktivności $f Wiesław Godzic $1 700 1 $3 nfa_un_auth*0079155 $a Godzic $b Wiesław $f 1953- $4 070 463 -1
$1 001 nfa_un_cat*236640 $1 200 1 $a Biograph $v Roč. 2, č. 3-4 (1998), s. 26-28 606 $3 nfa_un_entry*0003214 $a počítačové hry 606 $3 nfa_un_entry*0003213 $a videohry 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001426 $a filmové adaptace videohry 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001424 $a filmové adaptace počítačové hry 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003165 $a videohry podle filmu 606 0-
$3 nfa_un_entry*0001585 $a vliv filmu na děti 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002308 $a psychologický vliv televize 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002307 $a psychologický vliv filmu 608 $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie 615 $n 791 $a Film. Cirkus. Lidová zábava $2 Konspekt $9 3 675 $a 794:004.9 $9 MRF $z cze 675 $a 794:621.397 $9 MRF $z cze 675 $a 791.632=025:(794:621.397) $z cze $9 MRF 675 $a 791.632=025:(794:004.9 ) $z cze $9 MRF 675 $a 794:621.397=025:(791.2) $z cze $9 MRF 675 $a 791.43 $z cze $9 MRF 675 $a (048.8) $z cze $9 MRF 675 $a (046) $9 MRF $z cze 700 -1
$3 nfa_un_auth*0079155 $a Godzic $b Wiesław $f 1953- $4 070 702 -1
$3 nfa_un_auth*0009612 $a Szczepanik $b Petr $f 1974- $4 730 801 -0
$a CZ $b ABC135 $c 20060906 $g AACR2 $9 2 910 $a ABC135 $t rs
Number of the records: 1