Number of the records: 1
I umělci mají své dny
SYS 058696 LBL 01212naa^^2200349^^^450^ 005 20201015014036.5 035 $a (NFA-K)b-00041556 100 $a 20030326d2003¦¦¦¦m y0czey0103 ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a I umělci mají své dny $e reklama jako spása a past moderního tvůrce $f Jaroslav Pašmik, Petr Třešňák 215 $c 1 il. 304 $a Rubrika: Kultura 330 $a Vývoj české reklamy po roce 1989 a vztah umělců k reklamě (Hřebejk, Renč, Vachek, Sláma aj.). 463 -1
$1 011 $a 0862-6545 $1 200 1 $a Respekt $v Roč. 13, č. 50 (20021200), s. 21 $1 210 $a Praha 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002331 $a reklamní film $y Česko 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002699 $a výroky umělců $y Česko 606 0-
$3 nfa_un_entry*0002348 $a režiséři $y Česko 608 $3 nfa_un_auth*0067236 $a reportáže 675 $a 791.633-051(437.3) $z cze $9 u4 675 $a 791.63(437.3) $9 u4 $z cze 675 $a 791.641.3(737.3) $9 u4 $z cze 675 $a (046) $9 u $z cze 700 -1
$3 nfa_un_auth*0064222 $4 070 $a Pašmik $b Jaroslav 701 -1
$3 nfa_un_auth*0061037 $a Třešňák $b Petr $f 1976- $4 070 801 -0
$a CZ $b ABC135 $c 20030326 $g AACR2 $9 2 910 $a ABC135 $t rs
Number of the records: 1