Number of the records: 1  

Kulturní sponzoring se mění v reklamní nástroj

  1. TitleKulturní sponzoring se mění v reklamní nástroj
    Author infoDaniel Anýž
    Author Anýž Daniel
    Source document  Mladá fronta Dnes, Roč. 10, č. 279 (30.11.1999), s. 22
    NoteRubrika: Kultura
    AnnotationAutor rozebírá narůstající vliv, který mají sponzorské firmy, které dotují kulturu na všechny druhy médií a jejich snahu o širší reklamní kampaň svých podniků. Televize například čelí snahám o přímé ovlivňování programové skladby.
    Keywords financování * Evropa * reklama a film * televizní reklama a film * masmédia
    Form. Descr. Úvahy, Rozbory
    UDC791
    Languagecze - Czech
    CountryCZ - Czech Republic
    Doc. KindRP - Articles
    Catal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    NFA Control Number(NFA-K)b-00017811
    Call numberIIp-324/1999-3
    Databasexcla - ARTICLES
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.