Number of the records: 1
Hudba v reklamě a dalších oblastech marketingové komunikace
Title Hudba v reklamě a dalších oblastech marketingové komunikace Author info Radim Bačuvčík Author Bačuvčík Radim (1975-) Issue 1. vyd. Issue data Zlín : VeRBuM, 2014 Physical description - 220 s.: il. Note Úvod, anglické resumé, o autorovi. - Bibliografie na s. 211-220 Annotation Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. ISBN 978-80-87500-51-4 (váz.) Keywords hudba a film * reklama a film * reklamní film Form. Descr. monografie UDC 78+791, 659.1+791, 791:659.1, (048.8) Language cze - Czech Country CZ - Czech Republic Doc. Kind AMO - Monographies Catal.org. ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu NFA Control Number (NFA-K)b-00170688 Copy count 1, currently available 0, at library only 1 Database xxxk - Books book
Call number Track No. Location Sublocation CS Info 41170 0112836 FOND SKLAD In-Library Use Only
Number of the records: 1