Number of the records: 1
Genre und Videospiel
SYS 270392 LBL 00000nam^^22^^^^^^^^450 005 20240206111408.7 010 $a 978-3-658-27243-2 $b brož. 035 $a (NFA-K)b-00250765 100 $a 20240117f2020 m 0czey0103 ba 101 0-
$a ger 102 $a DE 200 1-
$a Genre und Videospiel $e Einführung in eine unmögliche Taxonomie $f Felix Schniz 210 $a Wiesbaden $c Springer VS $d c2020 215 $a viii, 152 s. $c il. 225 2-
$a Genrediskurse 320 $a Obsahuje bibliografii 330 $a Tato kniha vysvětluje videohry jako vícerozměrné a hluboce proměnlivé koncepty jako souhru tří dimenzí: Kromě hybridních přístupů mezi žánrem fikce a herním žánrem, které lze nalézt v teorii žánrů, jsou to také sociální žánrové komplexy, které charakterizují hráčský zážitek, zejména ve hrách pro více hráčů. Videohra (a práce s jejími žánry) se tak ukazuje jako práce s "objet ambigu": nehmotným uměleckým objektem, jehož potenciál se v procesu interakce s uživatelem neustále znovu odhaluje a rozvíjí. 606 0-
$3 nfa_un_entry*0003213 $a videohry 608 $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie 675 $a 794:621.397 $z cze $9 MRF 675 $a (048.8) $z cze $9 MRF 700 -1
$3 nfa_un_auth*0151672 $a Schniz $b Felix $4 070 801 -0
$a CZ $b ABC135 $c 20240117 $g AACR2R $9 2 910 $a ABC135 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1