Number of the records: 1  

Genre und Videospiel

  1. SYS270392
    LBL
      
    00000nam^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20240206111408.7
    010
      
    $a 978-3-658-27243-2 $b brož.
    035
      
    $a (NFA-K)b-00250765
    100
      
    $a 20240117f2020 m 0czey0103 ba
    101
    0-
    $a ger
    102
      
    $a DE
    200
    1-
    $a Genre und Videospiel $e Einführung in eine unmögliche Taxonomie $f Felix Schniz
    210
      
    $a Wiesbaden $c Springer VS $d c2020
    215
      
    $a viii, 152 s. $c il.
    225
    2-
    $a Genrediskurse
    320
      
    $a Obsahuje bibliografii
    330
      
    $a Tato kniha vysvětluje videohry jako vícerozměrné a hluboce proměnlivé koncepty jako souhru tří dimenzí: Kromě hybridních přístupů mezi žánrem fikce a herním žánrem, které lze nalézt v teorii žánrů, jsou to také sociální žánrové komplexy, které charakterizují hráčský zážitek, zejména ve hrách pro více hráčů. Videohra (a práce s jejími žánry) se tak ukazuje jako práce s "objet ambigu": nehmotným uměleckým objektem, jehož potenciál se v procesu interakce s uživatelem neustále znovu odhaluje a rozvíjí.
    606
    0-
    $3 nfa_un_entry*0003213 $a videohry
    608
      
    $3 nfa_un_auth*0067228 $a studie
    675
      
    $a 794:621.397 $z cze $9 MRF
    675
      
    $a (048.8) $z cze $9 MRF
    700
    -1
    $3 nfa_un_auth*0151672 $a Schniz $b Felix $4 070
    801
    -0
    $a CZ $b ABC135 $c 20240117 $g AACR2R $9 2
    910
      
    $a ABC135
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.