Number of the records: 1  

Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace

  1. TitlePraktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace
    Author infokolektiv autorů pod vedením Barbory Osvaldové a Jana Halady
    Další autoři Osvaldová Barbora (1950-) Halada Jan (1942-)
    Issue3., rozš. vyd.
    Issue data Praha : Libri, 2007
    Physical description- 263 s.: il., portréty, faksim.
    NotePředmluva, ediční poznámka, seznam autorů, zkratky agentur. - Bibliografie na s. 257-260
    Contains alsoListina základních práv a svobod
    AnnotationTřetí, rozšířené vydání encyklopedie praktické žurnalistiky, jejíž základ tvoří hesla z oblasti tisku, rozhlasu, televize a hesla na tyto oblasti navazující tj. agenturní zpravodajství, žurnalistická fotografie, knižní trh, polygrafická sféra, reklama i nová elektronická média. Hesla jsou abecedně řazena, encyklopedická část je doplněna historií pojmu, příklady z praxe, citáty a odkazy.
    ISBN978-80-7277-266-7 (brož.)
    Keywords tisk a film * novináři a film * rozhlas a film * televize a film
    Form. Descr. encyklopedie, příručky
    UDC070+791, 070.42+791, 654.195.6:791, 621.397+791, (031), (035), 791.641, 007
    Languagecze - Czech
    CountryCZ - Czech Republic
    Doc. KindAES - Encyclopedia of specialized
    Catal.org.ABC135 - Knihovna Národního filmového archivu
    NFA Control Number(NFA-K)b-00086598
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    Databasexxxk - Books
    Call numberTrack No.LocationSublocationCSInfo
    36273-30100299PRIRKONIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.